گریزمان نخستین پیروزی اتلتیکو را در سال 2019 رقم زد

به گزارش مجله آرنا، اتلتیکومادرید با تک گل مهاجم فرانسوی نخستین پیروزی اش را در سال جدید میلادی جشن گرفت.

گریزمان نخستین پیروزی اتلتیکو را در سال 2019 رقم زد

به گزارش مجله آرنا، اتلتیکومادرید یک شنبه بعد از ظهر در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف لوانته رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

اتلتیکو از ابتدا به دنبال گلزنی بود و در دقایق نخست ضربه آنتوان گریزمان از فاصله نزدیکی از کنار دروازه عبور کرد. تنها چند دقیقه بعد کوکه دروازه مهمان را باز کرد اما داور به یاری VAR آن را مردود اظهار داشت. در چنین شرایطی قرمز و سفیدپوشان به حمله های خود ادامه دادند و موقعیت گلزنی ایجاد می کردند. توپ و میانه میدان کاملا در اختیار شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بود. با این حال توپی از خط دروازه رد نشد و نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به سرانجام رسید.

در نیمه دوم، اتلتیکو فشار خود را بیشتر کرد و در نهایت به هدفش رسید. داور در دقیقه 56 خطای هند بازیکن لوانته را گرفت و یک پنالتی به نفع میزبان اظهار داشت. آنتوان گریزمان توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. لوانته پس از این گل آغاز به حمله کرد و دو فرصت خیلی خوب داشت که با درخشش یان اوبلاک بازی به تساوی نرسید. اتلتیکو باز هم فرصت گلزنی داشت اما آنها را از دست داد. در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سرانجام رسید.

قرمز و سفیدپوشان توانستند نخستین پیروزی شان را در سال 2019 به دست آورند و با 38 امتیاز صندلی خود را در رتبه دوم تثبیت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 43

به "گریزمان نخستین پیروزی اتلتیکو را در سال 2019 رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان نخستین پیروزی اتلتیکو را در سال 2019 رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید