گل محمدی: قبل از آمدن حمیداوی کارد به استخوان مان رسیده بود، مسائل برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد

به گزارش مجله آرنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تمجید از مالک این باشگاه از او به عنوان یک منجی یاد کرد.

گل محمدی: قبل از آمدن حمیداوی کارد به استخوان مان رسیده بود، مسائل برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد

به گزارش مجله آرنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، یحیی گل محمدی در مراسم رونمایی از البسه تیم شهر خودرو گفت: نتایج درخشانی در فصل گذشته ثبت شد و دلیل اصلی این نتایج که به انتهای درخشان ختم شد، همدلی و اتحاد بود.

وی اضافه کرد: حمیداوی تمام کوشش خود را برای موفقیت تیمش می نماید. می دانم که ایشان مسئله ای از نظر اقتصادی ندارد و صرفاً این تیم از سوی مسئولان و بزرگان، احتیاج ویژه ای به حمایت معنوی دارد.

گل محمدی تأکید کرد: خدا را شاکرم که این تیم توانسته طرفداران خوبی را به سمت خود جذب کند که در سرما و گرما کنار ما هستند.

وی اعلام نمود: مسائل زیادی داشتیم، اما این مسائل برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد. باید از حاج آقای حیدری، وطنخواه و سرآسیایی تشکر کنم. ما تمام کوشش مان را کردیم تا به نقطه ای مطلوب برسیم و وقتی کارد به استخوان رسیده بود، دکتر حمیداوی همچون یک ناجی واقعی ورود کرد و به داد تیم رسید تا در نهایت آسیایی شویم.

گل محمدی در انتها توضیح داد: باید از کادر فنی و بازیکنان باغیرتم تشکر کنم که با تمام توان کنارم بودند و با هم دست به یک کار بزرگ زدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 190

به "گل محمدی: قبل از آمدن حمیداوی کارد به استخوان مان رسیده بود، مسائل برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: قبل از آمدن حمیداوی کارد به استخوان مان رسیده بود، مسائل برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید