156 کیلومتر از جاده های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند

به گزارش مجله آرنا، علی رحمتی ظهر دوشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل توضیح داد: استان اردبیل از لحاظ برخورداری از سیستم روشنایی جاده ای جزو استان های پیشرو و برتر کشور محسوب می گردد.

156 کیلومتر از جاده های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند

وی اضافه کرد: با بارش اخیر برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان، راهداران در آماده باش کامل به سر می برند تا خدمات رسانی به موقع به همشهریان و مسافران ارائه گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل یادآور شد: حدف نقاط حادثه خیز در استان با مشارکت پلیس راه و اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون تعداد مناطق حادثه خیز از 105 نقطه به 25 نقطه کاهش یافته است.

رحمتی به ضرورت رفع سازی نقاط حادثه خیز و فراهم آوردن جاده ای ایمن تاکید نمود و اضافه کرد: با جلب اعتبارات لازم ایمن سازی جاده های اردبیل با سرعت و دقت کافی تداوم خواهد یافت.

وی از نظارت مناسب ماموران راهداری در نگهداری جاده های ارتباطی اطلاع داد و یادآور شد: ایجاد روشنایی، نصب گاردریل و خط کشی های استاندارد با جدیت تمام ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل یادآور شد: عملیات زمستانی ماموران راهداری استان اردبیل از یک دی ماه آغاز شده و تا 20 فروردین ادامه خواهد شد و در این راستا 12 راهدارخانه ثابت و سیار و 250 دستگاه ماشین آلات آماده خدمت رسانی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 26

به "156 کیلومتر از جاده های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "156 کیلومتر از جاده های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید