آشنایی با عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند

به گزارش مجله آرنا، در این روزها که شنیدن عجایب برای مردم جهان دیگر یک مسئله روتین و روزمره شده، جالب است نگاهی بیاندازیم به عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند. در فرودگاه های جهان مردم برای گذر از یک واقعیت و لمس انرژی به تکاپو می پردازند و ابدا به وقوع اتفاقات ناشناخته فکر نمی نمایند. با ما در این مقاله جالب همراه شوید تا شما را با وحشتناک ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند، آشنا کنیم.

آشنایی با عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند

فهرست مطالب

اکران فیلم ترسناک یا حقیقتی ماوراء الطبیعیاز مسابقات المپیک تا محلی برای اقامت پناهندگان به یونانسفر به رویاهاترس یا سفر، مسئله این است!تمیزترین فرودگاه دنیامقصدی برای سایه هابا چاشنی انفجاروضعیتهای اضطراری یا خنده داراز بی دقتی تا آسیب به هواپیما

اکران فیلم ترسناک یا حقیقتی ماوراء الطبیعی

شاید تیتر این پاراگراف برایتان غیرقابل باور باشد اما، در فرودگاه بین المللی پوکت، مسافران موجوداتی را مشاهده کردند که بر روی یک نوار نقاله بی سرانجام در حال گذر بودند. در اینجا بود که معمایی پیچیده این مورد از عجیب ترین فرودگاه های دنیا را در برگرفت و مسافران هرگز نتوانستند پاسخی برای این رخداد پیدا نمایند. شاید قصه فیلم های ترسناک این بار در واقعیت رقم زده شده بود.

بیشتر بخوانیدفرودگاه بین المللی پوکت | نمای دیدنی و جذاب از فرودگاه پوکت

از مسابقات المپیک تا محلی برای اقامت پناهندگان به یونان

فرودگاه بین المللی الینیکون سالیان دراز بعنوان فرودگاه اصلی این کشور بود. تا زمانیکه با برگزاری مسابقات المپیک در سال 2004، فرودگاه جدیدتری در این کشور احداث گشت و این فرودگاه تبدیل به مکانی برای برگزاری برنامه های ورزشی شد. امروزه، این فرودگاه متروکه بوده و محلی برای اقامت پناهندگان به یونان هست.

سفر به رویاها

مردمانی که در گوشه ای از این دنیا به آخر خط رسیده بودند، یک داستان غم انگیز را به تصویر کشیدند. آنان با اطلاع از آنکه هواپیمایی وجود ندارد، بر روی پلکان هوایی ایستادند تا شاید معجزه ای گردد و به رویاهای خود مهاجرت نمایند. آنگونه که از شواهد پیداست، این اتفاق در مکزیک رخ داد.

ترس یا سفر، مسئله این است!

در فرودگاه دنور، برای آنکه به مسافران از تغییرات آب و هوایی هشدار دهند، با تصاویر نقاشی شده ترسناکی گوشزد می نمایند تا در هنگام پرواز به تغییرات آب و هوایی فکر کنید. همچنین، اهداف پیچیده دیگری در نقاشی های این فرودگاه دیده می شوند که ریشه در جنگ و شیطان پرستی دارند.

تمیزترین فرودگاه دنیا

فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ در کره شمالی بخاطر جا به جایی تنها پروازهای خطوط هوایی یک ستاره، تحت نام تمیزترین فرودگاه دنیا شناخته می گردد.

مقصدی برای سایه ها

فرودگاه نیکوزیا در قبرس سالیان درازی بوده که متروکه و خالی رها شده است. در قدیم الایام مغازه و راهروهای آن از صدای شیطنتهای بچه ها و انرژی حاصل از رفت و آمدها پر بودند، اما الان چنین وضعی ندارند.

با چاشنی انفجار

مسئولان فرودگاه فرانکفورت آلمان از حضور یک خانواده 4 نفره که حامل مواد منفجره بودند، مطلع شدند و این اتفاق باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مسافران این فرودگاه شد. اما، با افزایش آنالیز های امنیتی، بطور جالبی اجازه سوار شدن به هواپیما برای سایر مسافران صادر گشت.

وضعیتهای اضطراری یا خنده دار

در فرودگاه ها اتفاقات عجیب زیادی اتفاق افتاده اند، از جمله تصویری که از مردی ثبت شد که بر روی نوار نقاله اشعه x خوابیده و سعی در رد شدن از آن را داشت یا هجوم جمعیت در یک ناآرامی مدنی که مردم حاضر در فرودگاه هر یک سعی در گشایش راستا خود داشتند.

از بی دقتی تا آسیب به هواپیما

در فرودگاه آرلاندا در سوئد، تکنسینها وقتی در حال جا به جایی هواپیما به داخل آشیانه بودند، هواپیما را به درب ورودی آن کوبیدند. آنان در آن لحظه از بقای عمر خود ترسیدند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1122

به "آشنایی با عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با عجیب ترین اتفاقاتی که در فرودگاه ها اتفاق افتاده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید