آیفون تاشو در سال 2022 وارد بازار می شود؟

به گزارش مجله آرنا، از زمانی که سامسونگ گلکسی فولد را تولید و به بازار عرضه کرد، حدس ها این بود که اپل در حال کار بر روی یک رقیب تاشو آیفون است و اکنون حدس هایی جدید درباره این محصول مطرح شده است.

آیفون تاشو در سال 2022 وارد بازار می شود؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ما قبلاً دیده ایم که اپل چند حق ثبت اختراع دستگاه تاشو را گرفته است (1، 2، 3)، اما حق اختراع به تنهایی نشان دهنده این نیست که یک محصول پدید خواهد آمد.

اکنون برخی حدس های جدید مدعی شدشه اند که اپل در حال ارسال نمونه تلفن های تاشو از تامین کنندگان چینی خود از جمله فاکسکان و نیو نیکو است. گزارش شده است که اپل در حال ارزیابی استفاده از نمایشگر های OLED یا microLED برای دستگاه تاشو خود است. این تصمیم فرایند تولید دستگاه تاشو را به شدت تغییر خواهد داد، زیرا microLED یک فناوری صفحه نمایش است که به تازگی در حال ظهور است و از روشنایی، اشباع و بهره وری بالاتری برخوردار است.

گفته می شود تا آن زمان، اپل وارد مرحله آزمایش دستگاه های دارای صفحه نمایش تاشو، به ویژه صفحات نمایشگر و لولا ها می شود. طبق گزارشات، سامسونگ با توجه به زنجیره تأمین، صفحه نمایش را ارائه می دهد و لولا ها بیشتر از نیو نیکو تهیه می شوند و توسط فاکسکان مونتاژ می شوند.

گزارش شده است که لولا ها برای بیش از 100 هزار عمل طراحی می شوند و نیونیکو جدید، همان شرکتی است که اپل برای تولید لولا برای مک بوک ها با آن همکاری کرده است و اکنون این لولا ها را برای یک آیفون تاشو تولید می کند.

در گذشته تعداد تست های تاشو برای لپ تاپ حدود 20 تا 30 هزار مورد بود. با این حال، آزمایش تلفن های همراه به بیش از 100 هزار بار زمان نیاز دارد و مشخصات دقیق تر است. به طور کلی انتظار می رود که اولین آیفون تاشو از بلبرینگ استفاده کند و به انرژی تحقیق و توسعه تولیدکنندگان تایوانی مانند Nippon که در گذشته همکاری بالایی با اپل در زمینه نوت بوک داشته است، تکیه کند، همچنین گفته می شود که اپل قصد دارد در سپتامبر 2022 آیفون جدید تاشو را عرضه کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1244

به "آیفون تاشو در سال 2022 وارد بازار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون تاشو در سال 2022 وارد بازار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید