احضار حق شناس به دادسرای رسانه، تعامل شورا و مجلس الگوی اصالت و موضوع خدمت به مردم

به گزارش مجله آرنا، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم گفت: برخورداری از تجربه مدیریت شهر تهران در ریاست مجلس یازدهم، فرصت مناسبی است که معضلات شهر حل گردد.

احضار حق شناس به دادسرای رسانه، تعامل شورا و مجلس الگوی اصالت و موضوع خدمت به مردم

به گزارش مجله آرنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به شروع فعالیت مجلس یازدهم گفت: برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره، بویژه نمایندگان تهران آرزوی موفقیت داریم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، دو رکن مردم نهاد نظام جمهوری اسلامی هستند که در صورت تعامل وهمکاری سازنده می توانند در تحقق مطالبات عمومی و تامین رضایت شهروندان، نقش مهمی را ایفاکنند، اضافه کرد: برخورداری از تجربه مدیریت شهر تهران در ریاست مجلس یازدهم، فرصت مناسبی است که معضلات شهر، بویژه در حوزه های مرتبط با دستگاههای ملی، مانند تامین بودجه برای توسعه سیستم وحمل ونقل عمومی ، تامین درآمد پایدار برای شهرداری ها از محل عوارض ارزش اضافه کرده و تصویب قوانین مربوطه به واگذاری وظایف قانونی مدیریت شهری که با گذشت بیش از بیست سال از تاسیس شوراها، همچنان دوسوم آن تفویض نشده است از جمله اقداماتی است که می تواند بعنوان یک دستاورد ماندگار برای مدیریت شهری در کارنامه مجلس یازدهم ثبت گردد.

هاشمی اضافه کرد: اگر اعتقاد و بنا بر خدمت به مردم وحل مسائل جامعه در این شرایط سخت باشد، تفاوت وتکثر در سلایق و دیدگاههای سیاسی یا حزبی، نباید مانع تعامل وهمگرایی در جهت حل مسائل مردم گردد و امیداریم این همکاری موثر ومستمر در سال پایانی شورای پنجم وسال نخست مجلس یازدهم، الگوی اصالت ومحوریت برای خدمت به مردم را برجا بگذارد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع دیگر بازگشت فعالیتهای اداری واجرایی کشور از این هفته با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست گفت: با توجه به اینکه زمان کشف واکسن وپایان پاندمی روشن نیست، بیشتر کشورهای درگیر با این معضل از جمله کشورمان، تصمیم به فعال کردن دوباره بخشهای اجرایی دارند. در حوزه مدیریت شهری نیز طبیعتا این انتظار وجود دارد که با حفظ پروتکل های بهداشتی و ایمنی، فعالیتهای اجرایی به صورت عادی پیگیری گردد و در سال پایانی مسئولیت مدیریت شهری، شاهد رونق در فعالیت های عمرانی و توسعه ای شهر باشیم بخصوص در حوزه توسعه سیستم حمل ونقل عمومی که در طول سه سال گذشته دچار رکود شده است انتظار تحرک بیشتری از شهرداری وجود دارد.

وی در ادامه به غیبت محمدجواد حق شناس در جلسه امروز شورای شهر گفت: امروز حق شناس به دادسرای رسانه احضار شده و جا دارد از این اقدام گلایه کنیم چراکه صحبت های این عضو شورا در خصوص موضوع کرونا، در راستای وظایف نمایندگی شان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 957

به "احضار حق شناس به دادسرای رسانه، تعامل شورا و مجلس الگوی اصالت و موضوع خدمت به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار حق شناس به دادسرای رسانه، تعامل شورا و مجلس الگوی اصالت و موضوع خدمت به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید