ارزشگذاری دو میلیارد دلاری استارت آپ ایرانی در کانادا

به گزارش مجله آرنا، فارغ التحصیلان دانشگاه شیراز در کانادا استارت اپی راه اندازی کردند که در حال حاضر ارزش آن 2 میلیارد دلار برآورد می گردد.

ارزشگذاری دو میلیارد دلاری استارت آپ ایرانی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایرانبه نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارزش این تیم استارت آپی ایرانی در کانادا 100 میلیون دلار کانادا حمایت اقتصادی به خود جذب کرد و با این اتفاق ارزش آن 2 میلیارد دلار برآورد می گردد.

زمانی که ارزش بازار شرکت های خصوصی در کانادا به بیش از 1 میلیارد دلار می رسد، گفته می گردد این شرکت ها به شرایط یونیکورن UNICORN رسیده اند. شرایطی بسیار مناسب. حال این استارت آپ با ارزش دو میلیارد دلاری خود به این شرایط رسیده است.

این استارت آپ با ایجاد یک پلتفرم بر پایه هوش مصنوعی یاری می نماید تا دانشجویان بین المللی برای تکمیل تحصیلات پس از دوره متوسطه خود در خارج از کشور اقدام نمایند.

مارتین بصیری موسس و مدیر عامل این استارت آپ گفت: این استارت آپ در دو سال گذشته شاهد رشد مداوم بود. به گونه ای که رشد 12000 درصدی را در سال 2019 داشت.

بصیری همچنین بیان نمود: از رسیدن به شرایط UNICORN هیجان زده ایم. زیرا پول برای ما منبعی برای استخدام افراد بیشتر است. ما می توانیم به افراد بیشتری یاری کنیم و از تمام منابع برای انجام این کار بهره مند شویم.

به گفته وی، در حال حاضر این استارت آپ 5 ساله، با بیش از هزار و 200 موسسه آموزشی و 4 هزار شریک استخدامی در سراسر دنیا کار می نماید و ادعا می نماید که به طور مستقیم به بیش از 100 هزار دانش آموز یاری نموده است. جذب 100 میلیون دلار توسط این استارت آپ در کمتر از یک سال از زمانی که اظهار داشت ارزش 55 میلیون دلاری دارد، اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: این استارت آپ به دانشجویان بین المللی یاری می نماید تا برای تحصیلات پس از دوره متوسطه در آمریکای شاقتصادی و انگلستان درخواست نمایند. از آنجا که دانشجویان بین المللی حدود 20 درصد از کل دانشجویان دانشجویی در کانادا را تشکیل می دهند، پس این پلتفرم به یک منبع درآمد فزاینده و مهم برای دانشگاه ها تبدیل شد.

بصیری بیان نمود: تحقیقات نشان داده که 90 درصد دانشجویان بین المللی قصد ایجاد تغییر در تحصیلات بین المللی خود را ندارند.

این محقق با اشاره به اهمیت نقدینگی که دانشجویان بین المللی برای مؤسسات پس از تحصیلات دوران متوسطه تامین می نمایند، گفت: متناسب با نیازهای دانشجویی، دانشگاه ها تمایل به تنوع دارند که این اقدام برای برطرف نیازهای اقتصادی است.

بصیری بیان نمود: فعالیت آنلاین دانشگاه ها به آنها انعطاف پذیری زیادی در ارائه برنامه ها می دهد تا در آینده برنامه ها را به صورت آفلاین و آنلاین یا ترکیبی ارائه دهند.

به گفته وی، این استارت آپ در 20 کشور فعالیت می نماید و حدود 300 کارمند در خارج از دفتر مرکزی اش مشغول فعالیت هستند.

مدیر عامل این استارت آپ اضافه کرد: با استفاده از این دور آخرین تامین اقتصادی قصد داریم، حداقل 100 کارمند دیگر را به خدمت بگیریم. در حال حاضر بیشتر این موقعیتهای شغلی باز است. این استارت آپ به دلیل تجربه شخصی من و برادرم فعالیت خود را شروع کرد و خوشحالیم که می توانیم از افراد بیشتری حمایت کنیم تا بتوانند آموزش خوبی کسب نمایند. کمپین ما ایجاد آینده ای بهتر برای مردم است. هدف این استارت آپ در دسترس قرار دادن آموزش برای دانشجویان در سراسر دنیا است و احساس می نماید که برای یاری به بخش استخدام بین المللی در طول COVID-19 موقعیت خوبی دارد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 887

به "ارزشگذاری دو میلیارد دلاری استارت آپ ایرانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزشگذاری دو میلیارد دلاری استارت آپ ایرانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید