استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی

به گزارش مجله آرنا، معاون صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سال های اخیر با ارائه آموزش های هدفمند در جهت استانداردسازی تولیدات هنرمندان، آن ها با آمادگی و استقبال بیشتری برای دریافت مهر اصالت ملی اقدام می نمایند.

استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی

به گزارش از ، محمدرضا قهرمانیان معاون صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به انتشار فراخوان ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 گفت: اطلاع رسانی های لازم به صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان انجام و تا به امروز استقبال خوبی هم از سوی آنان شده است.

قهرمانیان اضافه نمود: با هدفمندسازی آموزش های این حوزه در سال های اخیر، در کوشش هستیم تا فراوریات صنایع دستی را به سمت تجاری سازی و بازارپسندی بیشتر سوق دهیم.

او با تأکید بر اینکه محصولی پیروز به دریافت نشان ملی مرغوبیت می گردد که واجد معیار های مرغوبیت، اصالت، نوآوری و قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باشد، اضافه نمود: هنرمندان و صنعتگران استان تا سرانجام تیرماه سال جاری برای دریافت مهر اصالت محصولات خود مهلت ثبت نام دارند.

قهرمانیان، یاری به ارتقاء و بهبود کیفی محصولات فراوریی، ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، انتخاب و معرفی آثار برگزیده، ایجاد انگیزه برای بروز استعدادها، نوآوری و خلاقیت در فراوری صنایع دستی را ازجمله اهداف صدور مهر اصالت ملی صنایع دستی برشمرد.

معاون صنایع دستی خراسان شمالی گفت: تا به امروز 64 اثر صنایع دستی استان دارای نشان ملی مرغوبیت و 4 اثر نیز مهر اصالت یونسکو دریافت نموده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1530

به "استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید