افتتاح سومین پایانه با پاکستان در بهار 1400 ، ایجاد پایانه ترکیبی در باغ سیروس آستارا

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سومین پایانه با کشور پاکستان در بهار 1400 نیز به بهره برداری می رسد.

افتتاح سومین پایانه با پاکستان در بهار 1400 ، ایجاد پایانه ترکیبی در باغ سیروس آستارا

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

داریوش امانی، در جلسه کمیته هماهنگی مرز آستارا که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سرانجامه مرز زمینی این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: زمان گذاشتن برای بازدید در ایام تعطیل، از دلایل اهمیت مرزها است.

وی با بیان اینکه سیاست ها بر این است تا بیشترین تبادل کالا را با همسایگان خود داشته باشیم، ادامه داد: به همین دلیل مدیریت واحد مرزی مطرح شده است.

وی با تأکید بر اینکه آنچه را که در مورد مرزها داریم، بحث بهره وری، اصلاح فرآیندها و تحرک پذیری است، اضافه نمود: خوشبختانه در آستارا زیرساخت های مناسب وجود دارد و در بازدیدها از قسمت تجاری این موضوع مشهود است.

امانی با اشاره به اینکه برای ناوگان خارجی وارد شده به کشور از مرز آستارا در کمترین زمان کارهای اداری انجام و وارد محوطه گمرکی و سپس وارد پسکرانه می گردد، اعلام نمود: در شورای ساماندهی بیست و پنجم مصوب شد که کلیه کارهایی که می تواند به پسکرانه منتقل گردد، از قبیل تیرپارک و سایر خدمات نیز باید کارهای آن انجام گردد.

وی با تأکید بر اینکه مرز باید صرفا محل گذر باشد نه محل توقف، اضافه نمود: در بسیاری از مرزهای کشور تداخل در وظایف دستگاه ها و به هم ریختگی را داریم که مقرر شد در اردیبهشت ماه به شکل رسمی تیم شورای ساماندهی مرز، مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و همه دستگاه های عضو در مرز بازرگان، برای بحث پسکرانه ادقام گردد.

معاون وزیر راه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بحث ساماندهی موقت در مرز آستارا انجام می گردد، توضیح داد: به همین دلیل باغ سیروس در منطقه باغچه سرای آستارا به شکل ترکیبی با سرانجامه مرزی مدنظر قرار می گیرد.

وی شرح داد: طرح جامع آن منطقه آماده شده است و پس از تعطیلات جلسات مرتبط برقرار خواهد شد و تغییرات در سرانجامه مرزی آستارا نیز انجام می گردد.

امانی در سرانجام با اشاره به اینکه تا پیش از سال 1400 بالغ بر 24 سرانجامه مرزی در کشور فعال شد، اضافه نمود: دومین مرز با کشور پاکستان نیز فعال شد و بهره برداری از سومین مرز با این کشور نیز در بهار 1400 نیز محقق می گردد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات خوبی برای ساماندهی مرزها گذاشته شده است، توضیح داد: یکی از مهمترین مرزها با توجه به قرار دریافت در کریدور شمال - جنوب، مرز رسمی آستارا است که شاهد اقدامات خوبی در آینده ای نزدیک خواهید بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1447

به "افتتاح سومین پایانه با پاکستان در بهار 1400 ، ایجاد پایانه ترکیبی در باغ سیروس آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سومین پایانه با پاکستان در بهار 1400 ، ایجاد پایانه ترکیبی در باغ سیروس آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید