این پرسپولیس بیچاره!

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: پرسپولیس امروز، دوشنبه، باید در دیدار نهایی سوپرجام به مصاف فولاد برود و برای کسب پنجمین جام در این بازی، تلاش کند. با این حال شاید دغدغه اصلی یحیی گل محمدی و بسیاری دیگر از هواداران این باشگاه، نه بازی امروز بلکه پنجره زمستانی است که به سرعت در حال بسته شدن است.

این پرسپولیس بیچاره!

به گزارش مجله آرنا، سرمربی پرسپولیس همین روز گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرد اسامی 12 یا 13 نفر را به مدیریت باشگاه داده تا برای جذب آن ها اقدام شود، ولی هنوز به پیروز به جذب حتی 2 بازکن هم نشده اند. او گفته وقتی نمانده و مجبور است که بازیکنان مدنظرش را از روی فیلم انتخاب کند. مشکل اصلی، اما بعید است انتخاب بازیکن از روی فیلم باشد، چون این پرسپولیس اصولا آهی در بساط ندارد که بخواهد بازیکن بخرد.

اتفاق جدیدتر که می تواند شرایط این باشگاه را خیلی واضح شرح داد شکایت علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم برای رقم 2.5 میلیاردتومان است! همین علیرضا بیرانوند در فهرست خرید زمستانی پرسپولیس قرار داشته و حالا برای 2 میلیارد تومان پنجره پرسپولیس را بسته است. شاید همین فاکتور کوچک برای بیچارگی این روز های پرسپولیس کافی باشد؛ تیمی که 2.5 میلیارد تومان پول در حسابش ندارد چطور قرار است با 12 بازیکن مذاکره کند و حداقل 4، 5 نفر از آن ها را بخرد؟

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1946

به "این پرسپولیس بیچاره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرسپولیس بیچاره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید