بارش برف و باران در استان های غربی کشور

به گزارش مجله آرنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های منتهی به استان های غربی کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در استان های غربی کشور

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با مجله آرنا، در خصوص آخرین شرایط جوی و ترافیکی با بیان اینکه در بیشتر محورهای استان های کرمانشاه و کردستان بارش برف گزارش شده است، گفت: همچنین در محور همدان-اسدآباد در استان همدان، محورهای ابهر-خدابنده و زنجان-همدان در استان زنجان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در محور مراغه به هشترود در استان آذربایجان شرقی و در محور مهاباد به سردشت در استان آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش باران نیز در بیشتر محورهای ایلام، آذربایجان شرقی و زنجان گزارش شده است، گفت: در محورهای پیرانشهر به سردشت و نقده-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی و در محور کوهدشت به پلدختر در استان لرستان بارش باران گزارش شده است.

رحمانی اضافه کرد: در بیشتر محورهای استان لرستان نیز وزش باد گزارش شده است و در محورهای سنندج-دیواندره و دیواندره به بیجار در استان کردستان نیز گزارش مه گرفتگی همراه با کاهش دید داشته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 586

به "بارش برف و باران در استان های غربی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در استان های غربی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید