با ریو سایپا خاطره دارید؟ جدیدترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید!، عکس

به گزارش مجله آرنا، کیا سراتو یا فورته و کیا ریو، از زمانی که در اواسط دهه 2000 معرفی شدند، تنها خودروهای کوچک این برند در ایالات متحده بودند.حالا کیا یک سدان کوچک نو به نام K3 برای مکزیک عرضه نموده است.

با ریو سایپا خاطره دارید؟ جدیدترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید!، عکس

امیرمسعود عابدین: از نظر مقدار، K3 به خوبی بین ریو و سراتو جای می گیرد.طول آن 178.9 اینچ (4545 میلی متر) است که آن را بزرگتر از ریو (172.6 اینچ) و در عین حال کمی کوچکتر از سراتو (182.7 اینچ) نشان می دهد.

چراغ های جلو که در کنار جلوپنجره پوزه ببر کیا قرار گرفته اند، مانند چراغ عقب هستند.شکل و فرم بدنه چیزی شبیه به یک خودروی فست بک است.

  • این ماشین استثنایی 100 میلیارد تومانی فقط مخصوص گرگ های وال استریت است!/ عکس

  • تراژدی عقب افتادن از دنیای ماشین های برقی/ ببینید چند فرسنگ از همسایه های عربی و ترکیه عقب افتادیم!

فضای داخلی نیز مطابق با سایر محصولات کیا است. K3 ترکیبی از صفحه نمایش کیلومترشمار 4.2 اینچی با صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی اطلاعات-سرگرمی در زیر یک تکه شیشه است که از سمت راننده تا کنسول مرکزی امتداد دارد. در نهایت، اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو به صورت استاندارد در اینجا عرضه می شوند.

قدرت از دو گزینه موتور چهار سیلندر تامین می گردد: گزینه اول، 1.6 لیتری و گزینه بعدی، 2.0 لیتری است. موتور کوچکتر، 122 اسب بخار قدرت دارد در حالی که موتور 2.0 لیتری بزرگتر، منحصر به تریم GT-Line است و 150 اسب بخار فراوری می نماید.موتور کوچکتر با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک در دسترس است و موتور بزرگتر، منحصراً با یک گیربکس دستی شش سرعته عرضه می گردد.

همانطور که گفته شد، کیا K3 نو در مکزیک رونمایی شد.اما هنوز سئوالات زیادی در خصوص این سدان کوچک وجود دارد، مانند اینکه آیا این سدان به طور رسمی به عنوان یک جایگزین سراتو وارد ایالات متحده خواهد شد یا خیر.کیا باید در ماه های آینده اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در مجله آرنا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2203

به "با ریو سایپا خاطره دارید؟ جدیدترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ریو سایپا خاطره دارید؟ جدیدترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید