برنامه ششمین روز جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد

به گزارش مجله آرنا، برنامه های پخش آنلاین ششمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اعلام شد.

برنامه ششمین روز جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی مجله آرنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ششمین روز خود را امروز یکشنبه 30 آذرماه با پخش آنلاین نمایش ها در بخش های صحنه ای، دانشجویی، کودک و نوجوان، مهمان و خیابانی به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست های تحلیل و آنالیز نمایش های شرکت نماینده برگزار می نماید.

در بخش صحنه ای ششمین روز از برنامه های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش های و ناگهان باران به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی مهدی صفی آبادی از خرمشهر، یک قاب، هزار خاطره به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمیدرضا ملاحسنی از تهران و نمایش نقطه آبی در میان حافظه ای کبود به نویسندگی وحید آبرود و کارگردانی پاشا بدرود از یزد از سایت تیوال پخش می شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش های فریاد خاموش به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی از دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران و روز های خاکستری به نویسندگی حسین بنیان و کارگردانی میثم مرادی از دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران به صورت آنلاین پخش می گردد.

در ادامه برنامه های جشنواره نیز نمایش خون رقصه به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد در بخش مهمان پخش خواهد شد. نمایش به مرور زمان به نویسندگی حسن حاجت پور و کارگردانی حسین اسدی از خارک هم در بخش کودک و نوجوان حضور دارد.

علاقه مندان برای تماشای آثار بخش های صحنه ای، دانشجویی، مهمان و کودک و نوجوان می توانند از ساعت 12 تا 24 هر روز در روز های برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه نمایند.

بخش خیابانی این دوره از جشنواره هم در سومین روز اجرا های خود امروز یکشنبه 30 آذرماه با پخش آنلاین نمایش های بازمانده به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر ساعت 14، نمایش لطفا از من فیلم بگیرید به نویسندگی و کارگردانی مرجان کرمی از مرکزی ساعت 14:30، نمایش ژنرال خورشید به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی از دهلران ساعت 15، نمایش مجلس حماسه خوانی نفر ششم به نویسندگی امیر دهقانی و کارگردانی حسین برقی نژاد از تهران ساعت 15:30، نمایش سال ها پس از آن واقعه به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر ساعت 16 و نمایش پوست های حساس به نویسندگی فرشته حسینی و کارگردانی آرزو بلوچ جعفری از کرمان ساعت 16:30 از سایت تیوال پخش می شوند.

کارگاه طرح و ایده تئاتر خیابانی هم امروز با تدریس محمد حسین ناصربخت از ساعت 19:30 تا 20:30 برگزار و به صورت آنلاین پخش می گردد.

ششمین جلسه از نشست های تحلیل و آنالیز نمایش های شرکت نماینده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به صورت آنلاین (برخط) در روز های برگزاری جشنواره از ساعت 21 تا 23 با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می گردد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از 25 آذر تا دوم دی ماه در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1319

به "برنامه ششمین روز جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ششمین روز جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید