تئاتر

عربستان فیلم به اسکار فرستاد

سینمای عربستان فیلم منتخب خود را برای حضور در شاخه برترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) جوایز اسکار 2023، معرفی کرد.

8 آبان 1401

نامزد های بخش ملی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

اسامی نامزد های بخش سینمای ایران سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برای کسب برگ زرین این رویداد اعلام شد.

2 آبان 1401

چراغ سینما در شهر های بالای 50 هزار نفر روشن می گردد

معاون فناوری نوین و مطالعات سازمان سینمایی گفت: دولت کوشش می نماید در شهر هایی که بالای 50 هزار نفر جمعیت دارند، چراغ سینما را روشن کند.

9 شهریور 1401

رویدادهای شگفت انگیز سال 2018 که ارزش دیدن دارند

رویدادهای شگفت انگیزی در سال 2018 اتفاق می افتد نظیر کارناوال ونیز، فستیوال فانوس تایوان، جشن 300 سالگی نیواورلئان، روز پادشاه در آمستردام و... که هر یک اوقات به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

25 تیر 1401

تور ایتالیا ارزان: برترین زمان سفر به استکهلم؛ ونیز سرزمین شمالی

برترین زمان سفر به استکهلم، پرجمعیت ترین شهر سرزمین های نوردیک، چه ماهی از سال است؟ برای داشتن اطلاعات بیشتر، ادامه مقاله را بخوانید.

23 بهمن 1400

تور یونان ارزان: برترین تجربیاتی که می توان در آتن، مرکز باستانی یونان به دست آورد

بیشتر گردشگران در سفر به کشور جادویی یونان، مستقیما به سمت جزایر آن می فرایند، اما یک توقف در آتن با جاذبه های بی نظیر گردشگری، مطمئنا راهی بهتر، برای درک فرهنگ این سرزمین است.

13 بهمن 1400

سیاوش طهمورث مهمان رخ به رخ می گردد

تهران (پانا) - برنامه گفت وگو درامای رخ به رخ در سومین قسمت خود که آدینه 14 آبان ساعت 23:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد میزبان سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

12 آذر 1400

ایتالیا مقصد گردشگران برای تمام سال

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است که جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی دارد. این جاذبه ها سالیانه گردشگر های زیادی را به سوی این کشور روانه می نمایند. بازدید از ساختمان های به جای مانده از امپراطوری شکوه مند روم و سواحل آفتابی و طبیعت بی نظیر چیزهایی هستند...

30 مرداد 1400

10 کشف برتر باستان شناسی در سال 2020

باستان شناسان دانشگاه بردفورد منطقه عظیم ماقبل تاریخ را در دیوارهای دورینگتون در نزدیکی استون هنج کشف کردند. محققان مجموعه ای از شفت های نوسنگی را یافتند که قدمت آنها به 2500 سال پیش از میلاد می رسد. این مجموعه شفت ها به طول 2 کیلومتر در اطراف دیوارهای دورینگتون...

30 تیر 1400

معرفی داوران بخش عکس جشنواره نمایش عروسکی

تهران (پانا) - داوران بخش عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک معرفی شدند.

8 اسفند 1399

برنامه ششمین روز جشنواره تئاتر مقاومت اعلام شد

برنامه های پخش آنلاین ششمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اعلام شد.

8 بهمن 1399

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور؛ اقامتگاهی 5 ستاره با خدمات و امکانات عمومی، تصاویر

به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم شما همزمان با خرید بلیط هواپیما خارجی سنگاپور، یکی از اتاق‌های بسیار خوب در هتل Grand Park اورچارد hotel را برای خود رزرو نمایید تا اقامتی رویایی و به یاد ماندنی تجربه کنید.

22 آذر 1399

بوتاکس؛ بهترین فیلم جشنواره تورینِ ایتالیا

اکرم و آذر به همه می گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند. به مرور این دروغ در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می گردد، تا حدی که شبانه روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می نماید

10 آذر 1399

10 سریال کمدی ایرانی که هرگز فراموش نمی کنیم

تعدادی از سریال های کمدی ایرانی به شکلی باورنکردنی جذاب و سرگرم کننده هستند. همین هم باعث شده با گذشت سال ها از تولید و پخش آن ها، هنوز هم به تماشای آن ها علاقه مند باشیم.

31 شهریور 1399

پل ها و جاذبه های شگفت انگیز رود سرخ هانوی

این شاهکار جایی نیست جز رود سرخ هانوی. این رودخانه شگفت انگیز که طولش به 120 کیلومتر رسیده و در بعضی نقاط عرض آن تقریبا 140 کیلومتر است، مرکز تجاری کشور ویتنام به شمار می رود. جدا از این موضوع، Red River دارای پل ها و جاذبه هایی است که هر گردشگری را تحت تاثیر خود...

30 شهریور 1399

سهم اندک سینما و تئاتر در بودجه 1399

سهم سینما و تئاتر در بودجه سال 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با افزایش حدود 10 هزار میلیارد ریالی همراه است، این در حالی است که بخش زیادی از آنچه برای سال جاریِ تئاتر مصوب شده بود هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

5 بهمن 1398

دیدنی های رم، پایتخت باستانی ایتالیا (قسمت دوم)

رم یکی از شهرهای باستانی ایتالیا و کل اروپا است. با سفر به این شهر، گویی به تاریخ و گذشته پرشکوه این قاره سفر می کنید. اگر دوست دارید روزی رم مقصد سفر شما باشد، با خبرنگاران همراه شوید تا دیدنی های آن را به شما معرفی کنیم.

2 دی 1398

آمفی تئاتر آسپندوس در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های مهم توریستی کشور ترکیه است که به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری ترکیه محسوب می گردد.این شهر که پایتخت کشور ترکیه است دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری است که توجه اکثر مردم را به خود جلب می نماید. آنتالیا در منطقه مدیترانه و در...

17 آذر 1398

هملتک در ونکوور کانادا روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر نور آبی، نمایش کمدی موزیکال هملتک با پیامی از علی نصیریان در تاریخ 18 فوریه 2018 مطابق با 29 بهمن امسال در سالن سنتنیال تیاتر شهر ونکوور، با حضور 650 تماشاگر روی صحنه می رود.

2 آبان 1398

ترویج کتاب خوانی در کانادا و افغانستان بازگو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش بچه ها و نوجوانان، شصت و سومین نشست ترویج خواندن با حضور د بهاره بهداد و نادر موسوی برگزار گردید و بر همین اساس هر دو سخنران این برنامه با نمایش عکس و اسلاید و بیان داده های...

29 مهر 1398
تعداد: (21)