بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایرانشهر اختصاص یافت

به گزارش مجله آرنا، غلامرضا اخوان گفت: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی سال جاری به این شهرستان اختصاص یافته است.

بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایرانشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار از ،غلامرضا اخوان معاون برنامه ریزی فرماندار ایرانشهر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ایرانشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و برطرف مشکل بیکاری به عنوان اصلی ترین مشکل این شهرستان اظهارداشت: اولویت اصلی ما حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مسائل اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مسائل نیز خود به خود حل خواهد شد.

او بیان نمود: در 2 سال گذشته یکهزار و 112 طرح با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 916 طرح پیروز به دریافت تسهیلات به مبلغ 360 میلیارد ریال شدند بطوریکه زمینه اشتغال 2 هزار و 253 نفر در این مدت فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار ایرانشهر گفت: همه دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان باید به صورت منسجم بستر های مناسب را برای جوانان فراهم نمایند تا در قالب طرح های اشتغالزایی با ایجاد فرصت های شغلی به کاهش معضلات و مسائل بیکاری یاری نمایند.

او با تاکید بر اهمیت توجه بیش از پیش به طرح های اولویتدار در حوزه مشاغل خانگی ایرانشهر توضیح داد: با توجه به محدودیت اعتبارات مشاغل خانگی در سالجاری، باید بیش از پیش نسبت به اولویت بندی طرح های مشاغل خانگی از سوی کمیته تخصصی مشاغل خانگی و سایر دستگاه های مرتبط توجه گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1052

به "بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایرانشهر اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایرانشهر اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید