تور چین: تاکید رییس جمهور چین بر حفظ تمرکز استراتژیک برای رسیدن به قدرت جهانی

به گزارش مجله آرنا، شی جین پینگ در سخنرانی سال نوی میلادی گفت: پکن قدم های مثبتی برای تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی تا سال 2049 برداشته است.

تور چین: تاکید رییس جمهور چین بر حفظ تمرکز استراتژیک برای رسیدن به قدرت جهانی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مجله آرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت شروع سال تازه میلادی گفت: ما باید همواره یک چشم اندازی بلندمدت داشته باشیم. ما باید در آینده مواظب خطرات بالقوه باشیم.هم اینک قدم های بزرگی برای تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی تا سال 2049 برداشته ایم.

رییس جمهور چین ادامه داد: ما باید تمرکز استراتژیک خود را حفظ کنیم تا بتوانیم به اهداف گسترده و عالی خود در آینده برسیم. اتحاد با سرزمین مادری آرزوی مشترک همه ما در هر دو طرف تنگه تایوان است. ما جزیره تایوان را سرزمینی مقدس می دانیم.

برخلاف رسم هر سال چین در سخنرانی سال تازه میلادی خود به مناسبت سال 2022 هیچ مطلبی درباره فراوری ناخالص داخلی چین عنوان نکرد.

وی در این سخنرانی خواهان اتحاد تمام احاد مردم کشورش برای رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت در عرصه داخلی و بین المللی شد و گفت: اتحاد ما می تواند آینده ای روشن برای همه رقم بزند.

شی جین پینگ بعلاوه بر اهمیت ثبات و صلح در منطقه هنگ کنگ نیز تاکید نمود.

در روز های اخیر مقامات چین هشدار داده بودند در صورتی که جزیره تایوان به سمت استقلال حرکت کند باید منتظر عواقبی سخت از سوی این کشور باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1917

به "تور چین: تاکید رییس جمهور چین بر حفظ تمرکز استراتژیک برای رسیدن به قدرت جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: تاکید رییس جمهور چین بر حفظ تمرکز استراتژیک برای رسیدن به قدرت جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید