تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در شیراز

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران/فارس پیکر شهیده حدیث حیات داودی، یکی از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اکراینی، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در شیراز

صبح چهارشنبه 25 دیماه، پیکر شهیده حدیث حیات داودی، با حضور خانواده، همکلاسی ها، شماری از نیروهای نظامی و جمعی از مردم در شیراز تشییع و در آرامگاه ابدی اش در قطعه شهدای آرامستان گلشن، به خاک سپرده شد.

حدیث حیات داودی متولد سال 1371 و فارغ التحصیل دانشگاه شیراز بود که برای تحصیل در دوره دکترا به کانادا سفر می کرد.

غلامحسین حیات داودی پدر حدیث که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، در روزهای گذشته یک بیانیه صادر و تاکید کرد که امروز همچون گذشته پاسدار ارزش های نظام اسلامی خواهد بود.

او در بیانیه خود آورده است:

بقاء مختص ذات بی همتای اوست؛ اینک که دست تقدیر بر آن شده تا با غم فراق جانسوز حدیث عزیزم مرا بیازماید، به مصداق حدیث شریف الصبر مفتاح الفرج این بار نیز به ذات اقدس الهی متوسل می شوم و طلب استمداد می نمایم از ذات لایزالش؛ آنگونه که در روزهای سخت جهاد و نبرد و خون، پیکر همرزمان شهیدم را در شلمچه و مجنون و فاو در آغوش می گرفتم؛ یاری می طلبم از دعای خیر مادران همرزم شهیدم و با تمام وجودم می گویم: خدایا راضی ام به رضای تو. خدایا تو خوب می دانی که در سخت ترین روزهای این انقلاب، در کنار مردمم، رهبرم و مدافعان میهنم بوده ام. امروز نیز همچون گذشته و قوی تر از گذشته پاسدار همه ارزش های ارزشمند نظام اسلامی خواهم بود که حاصل خون همرزمان شهیدم می باشد. با نهایت وجود می گویم آنچه گفتم دیدگاه، تفکر و اندیشه من است و خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 829

به "تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید