تنها سه ایالت آمریکا قابلیت تست ابتلا به کرونا را دارند

به گزارش مجله آرنا، یک پایگاه خبری هشدار داد که تنها سه ایالت در آمریکا هستند که قابلیت تست مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

تنها سه ایالت آمریکا قابلیت تست ابتلا به کرونا را دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل مجله آرنا، یک منبع آمریکایی به پایگاه خبری رد باکس گلوبال اطلاع داد که تنها سه ایالت آمریکا ظرفیت تست ابتلا به ویروس کرونا را دارند.

این منبع اضافه نمود: تنها سه ایالت کالیفرنیا، نبراسکا و ایلینویز قابلیت انجام تست کرونا ویروس را دارند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز روز آدینه گزارش داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز آدینه به دست کم 34 نفر رسیده که 11 نفر از آنها مسافران کشتی کروز دایموند پرینسس بودند.

وزارت بهداشت ژاپن روز گذشته گزارش داده بود که دو مسافر میانسال کشتی کروز دایموند پرینسس که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بودند، جان خود را از دست دادند. ابتلای 621 نفر از مسافران این کشتی به یوروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته بود.

ویروس کرونا که نام علمی آن کووید 19 است، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 730

به "تنها سه ایالت آمریکا قابلیت تست ابتلا به کرونا را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها سه ایالت آمریکا قابلیت تست ابتلا به کرونا را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید