تیم ابرقهرمانی مخفی فاز 5 دنیای سینمایی مارول

به گزارش مجله آرنا، یک تیم ابرقهرمانی مخفی در دل فاز 5 پنهان شده است که از فیلم نگهبانان کهکشان 3 ریشه می گیرد. برنامه های مارول برای سری بعدی فیلم ها و سریال ها نشان می دهد که حداقل دو تیم ابرقهرمانی از کمیک های مارول، سال 2023 معرفی خواهند شد. علاوه بر این، به نظر می رسد یک تیم دیگر نیز در فیلم بعدی نگهبانان کهکشان حضور خواهد داشت.

تیم ابرقهرمانی مخفی فاز 5 دنیای سینمایی مارول

صحبت های سران مارول در کامیک کان سن دیگو نشان می دهد که این استودیو میخواهد دنیای سینمایی مارول را با گروه های تازهی از ابرقهرمانان در حماسه چندجهانی ادامه دهد. مارول علاوه بر اضافه کردن جاودانگان به ترکیب فاز 4، حداقل سه تیم دیگر را نیز در افق دید خود دارد. یکی از تیم های فاز 5 صاعقه ها خواهند بود که بر اساس گروهی کمیک بوکی به همین نام ساخته شده است.

اعضای این گروه در منبع اصلی، معمولا به عنوان جمعی از ضدقهرمانان و تبهکاران به تصویر کشیده می شوند که در کنار هم قرار می گیرند و اقداماتی را برای دولت انجام می دهند. این استودیو پس از صاعقه ها فاز 6 را با نمایش اولین خانواده مارول یعنی چهار شگفت انگیز شروع خواهد نمود. مارول در همان سال، نسخه تازهی از قدرتمندترین قهرمانان زمین را هم در فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ گرد هم خواهد آورد.

اگر صاعقه ها، نگهبانان، انتقام جویان و جاودانگان کافی نباشند، حماسه چندجهانی می تواند تیم های بیشتری را معرفی کند. مارول برنامه ای فشرده را برای فازهای 5 و 6 اعلام نمود اما این طرح در واقع دارای 8 جای خالی است که هنوز پر نشده اند و ممکن است طی چند سال آینده تیم ها و قهرمانان تازه بیشتری در این دنیای سینمایی ظاهر شوند. با این حال، نکته جالب این است که به نظر می رسد یکی از این تیم های ابرقهرمانی که هنوز معرفی نشده اند در یکی از پروژه های تاییدشده فاز 5 حضور داشته باشد. نگهبانان کهکشان 3 یک تیم دیگر مخفی دارد که در این فیلم و آینده دنیای سینمایی مارول ظاهر خواهند شد.

معرفی تیم اصلی نگهبانان کهکشان در فاز 3

قسمت دوم سه گانه جیمز گان تایید کرد که نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول حضور دارند . مارتینکس (مایکل روزنباوم) و استاکار (سیلوستر استالونه) پس از ظاهر شدن به عنوان شخصیت های فرعی در نگهبانان کهکشان 2 در صحنه پس از تیتراژ همان فیلم با آلتا اوگورد (میشل یوه)، چارلی-27 (وینگ ریمز)، مین فریم (با صداپیشگی مایلی سایرس) و کروگار همراه شدند تا یاد یوندو را گرامی بدارند. اهمیت این لحظه ریشه در تاریخچه این شخصیت ها در کمیک بوک ها دارد. همتایان این گروه در دنیای سینمایی مارول اعضای گروه رویجرز هستند اما نسخه اصلی آن ها در کمیک های مارول همان نگهبانان کهکشان محسوب می شوند.

نگهبانان اصلی که در اواخر دهه 60 میلادی معرفی شدند، گروهی از ابرقهرمانان کهکشانی از آینده دور بودند. ترکیب اصلی آن ها شامل یوندو، استارهاوک، چارلی-27، ونس آسترو، آلتا اوگورد، نیکی و مارتینکس بود. بیشتر شخصیت های فوق الذکر نه به عنوان ابرقهرمانان تمام عیار، بلکه به عنوان افرادی سرکش و بازنشسته در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شدند. به عنوان مثال، استارهاوک اکنون در دنیای سینمایی مارول به عنوان استاکار اوگورد شناخته می شود و هیچ قدرت فوق العاده ای ندارد.

فاز 5 چگونه تیم اصلی نگهبانان کهکشان را به دنیای سینمایی مارول بازمی گرداند؟

حداقل دو نفر از اعضای تیم اصلی در نگهبانان کهکشان 3 حضور دارند. خبرها حاکی از این است که استالونه در نقش استاکار به این فرانچایز باز می شود. روزنباوم نیز اخیرا به بازگشت مارتینکس به فرایند داستان اشاره نمود. صحنه پس از تیتراژ نگهبانان کهکشان 2 به نوعی تیم آن ها را دوباره فعال کرد و حضور آن ها در فاز 5 صرف نظر از این که آلتا، چارلی-27 و دیگران در این فیلم ظاهر شوند یا نه، حائز اهمیت خواهد بود. ظاهر شدن آن ها در فیلم تازه در نهایت می تواند فرصتی برای مارول فراهم کند تا به فیلم دوم نگهبانان اصلی بپردازد و شاید تعیین شود که آن ها در چند سال گذشته مشغول چه کاری بوده اند. اعضای این تیم هم چنین می توانند به عنوان متحدان استارلرد در مبارزه با های اولوشنری حاضر شوند.

البته احتمالا استاکار و مارتینکس تنها شخصیت های این تیم نباشند که در فیلم حضور دارند. مارول به لطف نگهبانان کهکشان 2 می تواند به راحتی کروگار، مین فریم و چارلی-27 را هم برای ادامه داستان بازگرداند اما از سوی دیگر، شرایط آلتا شاید پیچیده تر باشد، زیرا یوه نقش دیگری در دنیای سینمایی مارول دارد و در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه در قالب شخصیت یینگ نان حضور داشته است.

آیا دنیای سینمایی مارول بقیه نگهبانان اصلی را هم در فاز 5 معرفی می نماید؟

شاید به خاطر داشته باشید که فیلم نگهبانان کهکشان 2 بعضی از اعضای کلیدی تیم اصلی را هنگام تطبیق آن ها با دنیای سینمایی مارول کنار گذاشت. به همین علت، چندین شخصیت مارول که با این گروه مرتبط هستند، شاید در نقش های کوتاه در فیلم سوم و احتمالا به عنوان متحدان استاکار و مارتینکس که قبلا دیده نشده اند ظاهر شوند. از جمله این نفرات می توان به ونس آسترو، نیکی و تالون اشاره نمود. نیکی مانند چارلی-27 می تواند با حداقل تغییرات و با موهای آتشین و مهارتش در استفاده از اسلحه، به عنوان یک رویجر در فیلم بعدی ایفای نقش کند. تالون نیز به عنوان یکی دیگر از نگهبانان کلاسیک، اگر از یک اینهیومن به یک بیگانه تبدیل شود، می تواند در نگهبانان کهکشان 3 بازی کند. او در کمیک ها، یک جنگجوی زردپوست و حیوان مانند با دست های پنجه ای است.

ونس آسترو بدون شک بزرگ ترین شخصیت نگهبانان کهکشان است که دنیای سینمایی مارول او را نادیده می گیرد و بعید است که این شرایط به این زودی ها تغییر کند. او رهبر جهش یافته این تیم و یک قهرمان زمینی به شمار میرود که الگویش کاپیتان آمریکا است و دنیای سینمایی مارول باید تقریبا تمام جنبه های شخصیت او را کنار بگذارد تا بتواند به وی نیم نگاهی بیاندازد. البته شاید مارول او را برای یک فیلم کیهانی دیگر در آینده نگه دارد و ونس آسترو شخصیتی است که می تواند تجسم تازهی از این تیم را در قسمت چهارم احتمالی نگهبانان کهکشان رهبری کند.

فیلم ها و سریال های دیگر دنیای سینمایی مارول که نگهبانان اصلی می توانند در آن ظاهر شوند

استفاده مجدد مارول از نگهبانان کهکشان و توسعه این تیم اصلی می تواند برای آینده دنیای سینمایی مارول بعد از نگهبانان کهکشان 3 مثمر ثمر واقع شود. کار تیم استارلرد پس از فیلم بعدی گان در دنیای سینمایی مارول به خاتمه می رسد اما این بدان معنا نیست که مارول تمام شخصیت ها و مفاهیمی را که سه فیلم گان به دنیای سینمایی مارول اضافه نموده اند رها می نماید. بسیاری از این عناصر از جمله تیم رویجرز شاید با فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول در حماسه چندجهانی نیز مرتبط باشند.

بعضی از آن ها بسته به مقدار و کیفیت حضورشان در نگهبانان کهکشان 3 می توانند نقش های کوچکی در یکی از دو فیلم بعدی انتقام جویان داشته باشند، به خصوص که این دو فیلم با این شخصیت های کیهانی کراس اوور دارند . بعضی نیز می توانند با ریچارد رایدر در پروژه اسرارآمیز نووا در دنیای سینمایی مارول و در دیزنی پلاس همسو شوند. شاید دنیای سینمایی مارول با حذف تیم استارلرد از ترکیب خود، به گروه تازهی از نگهبانان برای نبردهای پیش رو احتیاج داشته باشد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2052

به "تیم ابرقهرمانی مخفی فاز 5 دنیای سینمایی مارول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ابرقهرمانی مخفی فاز 5 دنیای سینمایی مارول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید