حذف پنج کاراته کای ایران، آسیابری به رده بندی رسید

به گزارش مجله آرنا، کاراته ایران در روز نخست از آخرین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2019 هفت نماینده داشت که حاصل آن صعود امیرمهدیزاده به ملاقات نهایی، حضور علی اصغر آسیابری به ملاقات رده بندی و حذف سایر کاراته کاها بود.

حذف پنج کاراته کای ایران، آسیابری به رده بندی رسید

مهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم که نزدیک به یکسال قبل از وزن 60- کیلوگرم به این وزن آمده بود و توفیق چندانی در تورنمنت های قبلی نداشت، در مادرید درخشید و با رجحان مقابل رقبای خود برای نخستین بار در وزن جدید به مبارزه نهایی راه یافت.

وی با پیروزی برابر کامیلو از شیلی، عامریونس از بلژیک، داکاستا از فرانسه، فوناهاشی و شینوهارا از ژاپن به فینال راه یافت تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به ملاقات عمر از ترکیه برود.

علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم با پیروزی بر انس گاریبوویچ از کرواسی، کوئنتین ماهدین از بلژیک و کن نیشیمورا از ژاپن را شکست داد و در در مبارزه چهارم برابر لوگان دی کاستا از فرانسه شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت. وی در مرحله ابتدا ارمان التمار از ترکیه را از پیش رو برداشت تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز در مبارزه رده بندی به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا بروند.

در همین وزن بهمن عسگری در مبارزه نخست برابر نماینده ایتالیا باخت و حذف شد. نکته مهم اینکه نفرات نفرات اول تا چهارم رنکینگ جهانی در این وزن با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شده و از رسیدن به مدال در آخرین مرحله لیگ جهانی در سال 2019 بازماندند.

سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم، نگین باقری درکاتای انفرادی بانوان، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم نیز با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

برنامه روز دوم نمایندگان ایران

امروز شنبه در روز دوم این رقابتها تیم اعزامی کشورمان نیز هفت نماینده دارد. در وزن 61- کیلوگرم زنان رزیتا علیپور در گام نخست با یوکی کوجیروبه مبارزه خواهد پرداخت و سپس با جیانا لطفیاز مصر ملاقات خواهد نمود. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده هلند و موزامبیک روبرو می گردد.

در وزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب پس از یک دور استراحت با برنده اسلواکی و ایتالیا روبرو خواهد شد. احسان حیدری در همین وزن گام نخست با برایان تیمرمانساز هلند مبارزه خواهد نمود و در صورت رجحان دور دوم به مصاف کاراته کای پیروز ملاقات روسیه و آذربایجان خواهد رفت.

در وزن 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور اول استراحت دارد و سپس با برنده اکراین و اسپانیا مبارزه خواهد نمود. صالح اباذری بعد ارز یک دور استراحت، با برنده کانادا و لتونی روبرو می گردد.مهدی عاشوری در گام نخست با ایوان کلپیچ از بوسنی و هرزگوین روبرو می گردد و سپس به مصاف دنیلسون جاکوپاز هلند خواهد رفت.سامان حیدری هم در دور اول طارق محمود را پیش رو خواهد داشت و سپس با برنده ملاقات نروژ و برزیل روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 500

به "حذف پنج کاراته کای ایران، آسیابری به رده بندی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پنج کاراته کای ایران، آسیابری به رده بندی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید