حضورپروفسورجهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشوردرآموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل

به گزارش مجله آرنا، خبرگزاری خبرنگاران- حضورآقای پروفسور جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل.

حضورپروفسورجهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشوردرآموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل

به گزارش خبرنگارمجله آرنادفترمازندران درشهرستان بابل ، پروفسور جهانشاهی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بهمراه دکتر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران، دکتر پاشایی معاون پژوهش استان، دکتر پیروی دانشیار دانشگاه نوشیروانی، دکتر حبیبی قائم مقام بنیادعلمی نخبگان استان، دکتر مفیدیان عضو بنیاد نخبگان استان، دکتر زارع رئیس دانشکده محمودآباد و دکتر قاسمی رئیس دانشکده آمل از کارگاهها، آزمایشگاهها و سایت های آموزشکده بازدید کردند .

در طول بازدید دکتر جهانشاهی نکات مهم حوزه پژوهش و فناوری را در راستای رویکرد مهارت محور دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش منتهی به تولید و اشتغال بیان فرمودند .

ایشان در نشست صمیمانه ای که با رئیس، معاون و اساتید هیات علمی دانشکده دختران داشتند توجه ویژه به دانشجویان دختر و تقویت کارگاههای مربوطه با شعار تبدیل دانایی به توانایی را از الزامات فعالیتها بیان کردند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1220

به "حضورپروفسورجهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشوردرآموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضورپروفسورجهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشوردرآموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید