خبرنگاران عملیات ساخت بیمارستان بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش مجله آرنا، زاهدان- خبرنگاران- عملیات ساخت بیمارستان بخش بزمان ایرانشهر همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان آغاز شد.

خبرنگاران عملیات ساخت بیمارستان بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر روزپنجشنبه در این مراسم گفت: در راستای ایجاد دسترسی عادلانه شهروندان مناطق مختلف زیرپوشش این دانشگاه با اولویت مناطق پرجمعیت و کمتربرخوردار بیمارستان محلی بزمان به عنوان یک مرکز جامع، خدمات درمانی شامل اورژانس شبانه روزی، آزمایشگاه، رادیولوژی، بستری موقت 24ساعته، اتاق احیا و درمان تخصصی بصورت سرپایی به مراجعان و بیماران ارائه می دهد.

دکتر مهران امینی فرد افزود: مجموع زیربنای این بیمارستان یکهزار و 800 مترمربع است که فاز نخست آن شامل اسکلت و سفت کاری با اعتبار 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه در مدت 6 ماه اجرا می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر بزمان در پیشین و قصرقند نیز بزودی عملیات ساخت بیمارستان مشابه همین طرح دربازه زمانی تعیین شده اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: همچنین سه بیمارستان دیگر در آشار، اسپکه و زرآباد در ماه آینده کلنگ زنی و اجرا خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 12 شهرستان جنوب سیستان و بلوچستان را زیرپوشش دارد.

شهرستانهای مرکزی و شمالی این استان نیز زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و زابل قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1108

به "خبرنگاران عملیات ساخت بیمارستان بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات ساخت بیمارستان بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید