دوئل اردبیلی ها با پیروزی غیربومی ها، شکست منتخب اهوازمقابل روس ها

به گزارش مجله آرنا، شروعین روز از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا با پیروزی تیم های بیمه رازی اردبیل و نماینده روسیه شروع شد.

دوئل اردبیلی ها با پیروزی غیربومی ها، شکست منتخب اهوازمقابل روس ها

این رقابت ها که از ساعت 10 صبح امروز با دیدار تیم های سینا صنعت ایذه و روسیه شروع شد، با دیدار بسیار نزدیک و پایاپای دو تیم همراه شد.

در این رقابت سنگین وزن های روس توانستند نتیجه بازی را به نفع تیم خود تغییر دهند تا در نهایت این دیدار حساس مرحله گروهی با نتیجه 6-4 به سود نماینده روسیه به سرانجام برسد.

دیدار نزدیک و فنی این دو تیم که از زیبایی های خاصی نیز برخوردار بود، باعث شد تا از سینا صنعت ایذه و نماینده روسیه به عنوان مدعیان اصلی صعود به جمع چهار تیم نهایی مسابقات یاد گردد.

شکست بومی های اردبیل مقابل بیمه رازی

همچنین در دوئل اردبیلی ها تیم غیربومی بیمه رازی که حتی از یک بازیکن اردبیلی نیز در ترکیب خود بهره نمی برد در مقابل تیم شهدای مدافع حرم با نتیجه 9-1 به برتری دست یافت.

نکته قابل توجه در تیم بیمه رازی، بهره گیری از الدانیز عزیزلی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی آذربایجان در ترکیب تیم است تا در وزن 55 کیلوگرم این تیم مشکل خاصی نداشته باشد.

عزیزلی، محمد نوربخش، میثم دلخانی، حسین اسدی، پژمان پشتام، مهدی محمدزاده، رامین طاهری، علی اکبر حیدری و قاسمی منجزی اسامی برندگان اوزان مختلف بیمه رازی اردبیل در مقابل تیم شهدای مدافع حرم بودند تا تنها شکست این تیم در وزن 72 کیلوگرم با نتیجه 7-4 توسط عرفان سعادتی فر رقم زده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 28

به "دوئل اردبیلی ها با پیروزی غیربومی ها، شکست منتخب اهوازمقابل روس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل اردبیلی ها با پیروزی غیربومی ها، شکست منتخب اهوازمقابل روس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید