تماشا این مار ها حالتان را بد می نماید!

به گزارش مجله آرنا، وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود نمایند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

تماشا این مار ها حالتان را بد می نماید!

به گزارش خبرآنلاین، وقتی صحبت از مار ها می گردد، ممکن است بعضی افراد فکر نمایند که همه آن ها زشت یا حداقل ترسناک هستند. دیگران ممکن است مار ها را آثار زیبای طبیعت بدانند. در حالی که ظاهر ذهنی است، چیزی که نمی توان در خصوص مار های موجود در این فهرست انکار کرد این است که ظاهر بسیار غیرعادی دارند.

صاغرمار آمریکایی، تنها یکی از ویژگی هایی است که این مار را به یکی از زشت ترین مار های جهان تبدیل می نماید. صبر کنید تا ببینید وقتی تهدید می گردد چه می نماید. در ابتدا پف می نمایند و بزرگتر (و زشت تر) به نظر می رسند و سپس مانند مار کبری به سمت بالا می پیچند. آن ها صدای خش خش بلندی می دهند و ضربه می زنند، اما گاز نمی گیرند.

در یک نمایش استادانه، این مار ها روی زمین می پیچند، طوری که گویی مجروح شده اند، و سپس مثل مرده بر پشت خود فرود می آیند. مرگ ساختگی دراماتیک حتی شامل آویزان شدن زبانش از کنار دهانش می گردد. صاغرمار آمریکایی در نیمه شرقی ایالات متحده زندگی می نمایند و 2 تا 3 فوت طول دارند. این قطعا یکی از زشت ترین مار های جهانست!

یکی از زشت ترین مار های جهان مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مار ها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می رسند. آن ها شبیه خرطوم فیل های بلند با چشم هستند. خرطوم یک فیل آفریقایی بالغ حدود 7 فوت طول دارد و این مار ها تقریباً به همین میزان هستند. آن ها مار های ضخیم اند. آن ها به عنوان یک مار آبزی در رودخانه های جنوب شرقی آسیا زندگی می نمایند.

میزان بسیار زیاد پیتون برمه ای آن ها را در این فهرست قرار می دهد. طول مار پیتون برمه ای می تواند به 23 فوت برسد، تصور کنید که طول یک پایتون به میزان اتاق نشیمن شما باشد! آن ها مانند شلنگ باغچه لاغر نیستند بلکه مار های ضخیمی هستند که حتی نمی توانید در بعضی از قسمت های آن ها دست خود را بگیرید. بزرگتر ها می توانند 200 پوند وزن داشته باشند!

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2170

به "تماشا این مار ها حالتان را بد می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا این مار ها حالتان را بد می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید