رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا به کرونا مبتلا شد

به گزارش مجله آرنا، رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا در سخنرانی بعد از ظهر یکشنبه در رم خاطرنشان کرد که به ویروس کووید19 مبتلا شده و اکنون در قرنطینه به سر می برد.

رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا به کرونا مبتلا شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل مجله آرنا به نقل از خبرگزاری ایتالیا، ژنرال سالواتوره فارینا گفت: امروز آزمایش ویروس کرونا دادم و نتیجه آن مثبت شد. حالم خوب است و بر اساس دستورالعمل های مقام های دولتی و بهداشتی، در آپارتمانم در قرنطینه هستم.

وی اضافه کرد که حالش خوب است و همچنان به وظایف خود عمل خواهد نمود، همچنین بخشی از وظایف فارینا تا زمان بهبودی او و برای فعالیتهایی که نمی تواند در آن شرکت کند، به معاونش بوناتو سپرده شده است.

ایتالیا بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را در اروپا به خود اختصاص داده است و دولت چندین شهر در مناطق شمالی را که جمعا نزدیک به 16 میلیون جمعیت دارد در لیست قرنطینه قرار خواهد داد. جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا با امضای حکمی برای جلوگیری از انتشار وسیع تر کرونا دستور داد بخش هایی از این شهرها که یک سوم کل جمعیت ایتالیا را در بر می گیرد، قرنطینه گردد. بنا بر این دستور، ورود و خروج در شهرهای مهمی مانند میلان و ونیز به شدت محدود می گردد.

علاوه بر این، تمام مدارس و دانشگاه ها تا سوم آوریل (15 فروردین) تعطیل شدند. دولت ایتالیا پیشتر مدارس و دانشگاه ها را تا 15 مارس (25 اسفند) تعطیل نموده بود. کافه ها و رستوران ها در دوره قرنطینه باز خواهد بود، به شرط آنکه مشتریان فاصله یک متری از یکدیگر را رعایت نمایند. پیشتر فقط 11 روستا که با عنوان نواحی قرمز شناخته می شوند، قرنطینه شده بودند.

سازمان جهانی بهداشت روز آدینه از ایتالیا خواسته بود تا بر اتخاذ تدابیر لازم برای مهار کرونا به شدت متمرکز گردد.دولت ایتالیا وعده داده است که 7.5 میلیارد یورو برای مقابله با تبعات کرونا هزینه کند.

بر اساس آمار رسمی، تا به امروز 5883 نفر در ایتالیا به ویروس کووید19 مبتلا شده اند و از این میان 233 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 779

به "رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید