روسیه حمله ترکیه به گشتی نظامی این کشور در شمال سوریه را تکذیب کرد

به گزارش مجله آرنا، وزارت دفاع روسیه گزارش بعضی رسانه ها درباره حملات خمپاره ای ارتش ترکیه به گشتی نظامی این کشور در مناطق مرزی سوریه را رد کرد.

روسیه حمله ترکیه به گشتی نظامی این کشور در شمال سوریه را تکذیب کرد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزرای فارس، وزارت دفاع روسیه گزارشهای خبری درباره حمله به گشتیهای نظامی این کشور در مرز سوریه با ترکیه را رد کرد.

استقرار پلیس نظامی روسیه در مناطق شمالی سوریه نتیجه توافق ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سوچی است.

خبرگزاری رسمی سوریه روز سه شنبه خبر داده بود که نظامیان ترکیه ای در استان الحسکه، یک گشتی متعلق به روسیه را هدف حملات خمپاره ای خود قرار داده اند. سانا گفته بود که این حملات در گذرگاه الدرباسیه واقع در ریف استان الحسکه (شمال شرق سوریه) اجرا شده است.

خبرگزاری هاوار -وابسته به کُردها- هم گزارش داده که در جریان این حملات، دو سرباز روس و دو خبرنگار که همراه پلیس نظامی روسیه بوده اند به همراه چهار غیر نظامی دیگر زخمی شده اند.

الدرباسیه در حال حاضر تحت کنترل ارتش سوریه واقع شده است. پس از خروج یگان های مدافع خلق کُرد از الدرباسیه که بر اساس توافق سوچی صورت گرفت، نیروهای سوری پنجم آبان ماه جاری وارد این شهرک شدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 438

به "روسیه حمله ترکیه به گشتی نظامی این کشور در شمال سوریه را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه حمله ترکیه به گشتی نظامی این کشور در شمال سوریه را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید