رونی: ایتالیایی ها باید نگران بازی با انگلیس باشد چون ما قویتریم

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی انگلیس جوسازی رسانه های درباره نگرانی انگلیسی ها برابر مهار ستارگان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014 را بی دلیل دانست.

رونی: ایتالیایی ها باید نگران بازی با انگلیس باشد چون ما قویتریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش مجله آرنا، وین رونی در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سؤال که سه شیر چه برنامه ای برای مهار ستاره های آتزوری به خصوص آندره آ پیرلو دارد، گفت: انگلیس تیم بهتری است پس این ایتالیاست که باید نگران بازی با ما باشد. این بازیکنان ایتالیا هستند که باید بازی را ببینند و دغدغه کنترل انگلیس را داشته باشند.

رونی اضافه کرد: ما روی کنترل پیرلو تمرکز نکرده ایم. او بازیکن فوق العاده ای است اما ایتالیا به جز او بازیکنان دیگری هم دارد. انگلیس هم بازیکنان بزرگی دارد پس ایتالیایی ها باید بیشتر از ما نگران این بازی باشند.

انگلیس در حالی به مصاف تیم ملی ایتالیا می رود که دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 به این تیم باخت. رونی در این خصوص گفت: انگلیس از آن موقع پیشرفت زیادی داشته است و فکر می کنم که ما اکنون از ایتالیایی ها جلوتریم، نه تنها از نظر تیمی بلکه از نظر مهره. تیم ما تیمی جوان با کلی انرژی و هیجان است. به نظر من این بهترین ترکیبی است که تیم ملی انگلیس از زمان حضورم در این تیم داشته است اما ایتالیا کم و بیش همان تیم یورو 2012 را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 289

به "رونی: ایتالیایی ها باید نگران بازی با انگلیس باشد چون ما قویتریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: ایتالیایی ها باید نگران بازی با انگلیس باشد چون ما قویتریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید