ساری: نمی دانم پیانیچ بازی خواهد نمود یا نه، امیدوارم به لحاظ روانی دچار مشکل نشویم

به گزارش مجله آرنا، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به دشواری کار تیمش در دربی تورین تأکید کرد.

ساری: نمی دانم پیانیچ بازی خواهد نمود یا نه، امیدوارم به لحاظ روانی دچار مشکل نشویم

به گزارش مجله آرنا، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تورینو در دربی موله از یک جدال غیرعادی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: دربی تورین یک بازی عادی نیست و برای هر دو تیم خاص است. ما با آرامش در این دربی حضور خواهیم یافت. انتظار دارم تورینو برابر ما تیمی باانگیزه و جنگنده باشد. به والتر ماتزاری که تاکنون کارهای مهمی برای تورینو انجام داده است، احترام می گذارم. امیدوارم خاص و احساسی بودن دربی به ما یاری کند تا از نظر روانی به مشکل نخوریم. با سبک بازی و ویژگی های خودمان بازی خواهیم کرد و پس از آن خواهیم دید چه می گردد.

وی در ادامه یادآور شد: طی سال های اخیر در مراسم بزرگداشت درگذشتگان تیم تورینو در حادثه سوپرگا حضور داشتم و به نظرم باید به آن تیم تورینو که یکی از بهترین تیم های تاریخ ورزش ایتالیا بود، احترام گذاشت.

ساری همچنین گفت: وقتی کریستیانو رونالدو و دیبالا در زمین حضور داشته باشند، منطقی است که با یک بازیساز بازی کنیم. ایگواین بازیکن بزرگی است و پس از چند سال سخت در تابستان انگیزه بالایی از خود نشان داد و حالا در حال نشان دادن کیفیتش است. آرون رمزی در تمرینات نمایش های خوبی دارد، اما هنوز مطمئن نیستم بتواند 90 دقیقه به طور کامل به میدان برود. پیانیچ دیروز به طور انفرادی تمرین کرد و امروز هم نمی دانم او در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد یا نه. بنابراین نمی دانم بازی می نماید یا خیر. در تمرینات، دی شیلیو بیش از دنیلو در پست دفاع چپ به کار گرفته شده است و در بعضی بازی ها الکس ساندرو می تواند استراحت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 449

به "ساری: نمی دانم پیانیچ بازی خواهد نمود یا نه، امیدوارم به لحاظ روانی دچار مشکل نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: نمی دانم پیانیچ بازی خواهد نمود یا نه، امیدوارم به لحاظ روانی دچار مشکل نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید