عدالت جذب هیئت علمی اجازه ایجاد حاشیه را نمی دهد

به گزارش مجله آرنا، کی نژاد گفت: عدالت جذب اجازه نمی دهد که حاشیه ای برای جذب اعضای هیئت علمی ایجاد گردد.

عدالت جذب هیئت علمی اجازه ایجاد حاشیه را نمی دهد

محمدعلی کی نژاد، رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار درباره حواشی جذب اعضای هیئت علمی اظهار کرد: هیچ حاشیه ای را در این باره قبول ندارم. عدالت جذب اجازه نمی دهد که حاشیه ای برای جذب اعضای هیئت علمی ایجاد گردد.

او در ادامه بیان نمود: فرایند جذب اعضای هیئت علمی دوبار در سال (آبان و اردیبهشت) فراخوان داده می گردد، بنابراین افرادی که متقاضی هستند در این فراخوان شرکت می نمایند.

کی نژاد توضیح داد: هر دانشگاه شرایط جذب از جمله معدل، سن و ... را می دهد و پفراینده شرکت نمایندگان آنالیز می گردد و دانشگاه ها آنالیز می نمایند که با آن فراخوانی که اعلام نموده اند همخوانی دارد یا خیر؛ که اگر نداشته باشد از همان اول آن را رد می نمایند.

رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی گفت: افرادی که شرایط جذب را دارند، برای جذب دعوت و سپس انتخاب می شوند. هر فرد می تواند سه دانشگاه را برای جذب انتخاب کند، اگر فردی شرایط جذب را داشته باشد، اما دانشگاه آن را رد کند، از دانشگاه می خواهیم تا علت رد شدن فرد را شرح دهد.

او درباره تعداد جذب هرساله اعضای هیئت علمی گفت: طبق برنامه یک تعداد اعضای هیئت علمی را جذب می کنیم و اعزام می شوند، سال جاری برای وزارت بهداشت هزار و 500 نفر و وزارت علوم 950 نفر جذب خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1709

به "عدالت جذب هیئت علمی اجازه ایجاد حاشیه را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت جذب هیئت علمی اجازه ایجاد حاشیه را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید