مشاغلی که بیشترین مرگ و میر کرونا را داشتند

به گزارش مجله آرنا، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کروناویروس در بین کارگران کارخانه و نگهبانان امنیتی نسبت به پزشکان و پرستاران دو برابر بوده است.

مشاغلی که بیشترین مرگ و میر کرونا را داشتند

به گزارش مجله آرنا از فارس، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کروناویروس در بین کارگران کارخانه و نگهبانان امنیتی نسبت به پزشکان و پرستاران دو برابر بوده است.

آمارها حاکی از ان است، مرگ در اثر ابتلا به کرونا در میان افرادی که کارگران کارخانه یا نگهبانان امنیتی بودند به میزان 74 نفر در هر 100 هزار نفر است.

این پژوهش که در انگلیس انجام شده حاکی از آن است، در خصوص پرستاران و پزشکان مرد نرخ مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا علیرغم داشتن تماس نزدیک با بیماران، 30 نفر در هر 100 هزار نفر بوده است.

داده های امروز نشان داد، مردانی که در کارخانه ها و یا به عنوان نگهبانان امنیتی کار می نمایند ، دو برابر بیشتر از کارمندان مراقبت های بهداشتی در طول شیوع بیماری کرونا در انگلیس جان خود را از دست داده اند.

سازمان سلامت انگلیس یادآور شد، داده های کافی برای آنالیز دقیق خطرناک ترین نوع مشاغل برای زنان در طول همه گیری ویروس مذکور هنوز وجود ندارد و آنالیز های بیشتری برای رسیدن به پاسخ درست احتیاج است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1006

به "مشاغلی که بیشترین مرگ و میر کرونا را داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغلی که بیشترین مرگ و میر کرونا را داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید