مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

به گزارش مجله آرنا، در سال 1682 ، یک آتش سوزی مهیب تمام ساختمانهایی را که برای اولین بار توسط فرانسوی ها برپا شده بودند از چوب ساخته شد.، سوزاند. سپس مالکان را مجبور کردند که خانه هایشان را با سنگ ، با دیوارهای مشترک بالاتر از سقف ها به عنوان سد آتش ، از نو بسازند - این ویژگی ها هنوز هم وجود دارد.

مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

خانه های مرمت شده که اطراف Place Royale را احاطه کرده اند به رستوران هایی با پاسیو و فروشگاه هایی که سوغاتی ، صنایع دستی و غیره می فروشند تبدیل شده اند.

نیم تنه لویی چهاردهم ، پادشاهی که در زمان تأسیس فرانسه جدید حکومت داشت را ببینید.

در طول رژیم فرانسه ، تا سال 1686 ، Place Royale به عنوان Place du Marché (میدان بازار) شناخته می شد و در درجه اول به عنوان یک خدمت شناخته میشد. البته مردم بومی قبل از ورود اولین اروپایی ها به آنجا آمده بودند. قدیمی ترین آثار فعالیت بومی در این مکان نشان می دهد که گروه هایی اوقات خود را در آنجا به شکار ، ماهیگیری و جمع آوری آذوقه می گذرانند.

چند سال بعد ، در سال 1686 ، بنا به رسم فرانسویها ، مجسمه نیم تنه لوئی چهاردهم نصب شد. آن زمان بود که Place du Marché به Place Royale تبدیل شد. در سال 1700 ، فروشندگان بازار ، نیم تنه را در انبار قرار دادند و گفتند که هنگام تحویل کالا مانع ایجاد میکند.

منبع مقاله: محله Place Royale کبک کانادا

انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1841

به "مقاله: محله Place Royale کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: محله Place Royale کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید