میراسماعیلی و درخشان نمایندگان ایران در کنگره جودو آسیا

به گزارش مجله آرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، این جلسه با حضور عبید العنزی رئیس اتحادیه جودو آسیا آغاز شد. وی پس از خیرمقدم به اعضا حاضرین و تشکر از میزبانی کشور قرقیزستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تاکید زیادی برای برگزاری مسابقات با شیوه نامه های بهداشتی را داشت.

میراسماعیلی و درخشان نمایندگان ایران در کنگره جودو آسیا

رئیس اتحادیه جودو آسیا در این کنگره گزارشی از فعالیت های اجرا شده در سال 2019 و 2020 را به اعضا حاضر در کنگره ارائه کرد. در ادامه این جلسه نیز خزانه دار اتحادیه آسیا گزارشی را در مورد مسائل مالی ارائه کرد که در نهایت مورد تأیید اعضا گرفت.

ضمن اینکه کننده رئیس کمیته داوران نیز در حضور اعضا حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت کمیته داوران در سال 2019 و 2020 ارائه کرد. کننده کمیته مسابقات اتحادیه آسیا در مورد نحوه برگزاری مسابقات تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی داشت.

محمد درخشان به عنوان رئیس کمیته آموزش، مربیان و کاتا آسیا، گزارشی از عملکرد و فعالیت این کمیته به اعضا کنگره ارائه کرد. در ادامه این کنگره سالیانه تمام رؤسای مناطق، گزارش هایی را به صورت جداگانه در حضور حاضرین ارائه کردند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ایران نیز در این جلسه 2 پیشنهاد را به اعضاء کنگره ارائه داد. ابتدا تشکیل کمیته همگانی (جودو برای همه) در راستای گسترش و توسعه جودو در آسیا پیشنهادی بود که میراسماعیلی بیان کرد و از سوی رئیس اتحادیه جودو آسیا اعلام شد که اعضا کنگره این پیشنهاد را بررسی کنند. پیشنهاد دوم نیز، برگزاری مسابقات قهرمانی کاتا آسیا به صورت آنلاین بود که رئیس فدراسیون جودو در حضور اعضا حاضر در جلسه بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1504

به "میراسماعیلی و درخشان نمایندگان ایران در کنگره جودو آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراسماعیلی و درخشان نمایندگان ایران در کنگره جودو آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید