وحید امیری: داور می توانست خوش برخوردتر باشد

به گزارش مجله آرنا، وحید امیری درباره عملکرد بازیکنان سایپا پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل این تیم گفت: همه بازیکنان حریف خوب بودند اما فکر می کنم دروازه بان آنها چند عکس العمل خوب داشت که مانع از گلزنی تیم ما شد. واقعاً سایپا بازیکنان زیادی گرفته بود و کیفیت فنی خوبی داشت.

وحید امیری: داور می توانست خوش برخوردتر باشد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم کار سختی داشتیم. فکر می کنم در فصل جدید این شرایط ادامه دارد و مقابل هر تیمی همین طور با لایه های دفاعی مختلف روبرو خواهیم شد. با وجود 10 نفره شدن هم خوب بازی کردیم و فرایند خوبی داشتیم اما متاسفانه پیروز به کسب پیروزی نشدیم.

وی درباره درگیری های داخل بازی امروز پرسپولیس و سایپا توضیح داد: با احترامی که برای داور قائلم او می توانست بهتر مدیریت و خوش برخوردتر با بازیکنان صحبت کند. همین موضوع باعث تنش شد و از سطح فنی بازی کم نموده بود.

امیری درباره شانس بخشش کارت زرد او پس از تایید محرومیت عیسی آل کثیر از سوی کمیته استیناف AFC تاکید نمود: با تمام احترامی که برای رده های مختلف فدراسیون قائلم باید گفت قدرتی در AFC نداریم. در همین موضوع آل کثیر دیدید که خوشحالی او که 10 سال بود انجام می داد را بهانه ای برای محرومیت کردند. من هم امیدوارم چون آدم ناامید ایمان و اعتقادی به خدا ندارد. امیدوار هستیم کارت زرد من را ببخشند تا در فینال آسیا بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس در جهت افت قرار می گیرد اضافه کرد: فکر کنید تیمی که 16 ماه دائم تمرین و بازی نموده است و از مسابقات فرسایشی و سخت بیرون آمده است و باز هم پس از یک هفته استراحت دوباره کارش را در تیمی همچون پرسپولیس که طرفداران از آن همواره نتایج بهتر می گیرند شروع نموده است و مطمئن باشید نتایج بهتری خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1215

به "وحید امیری: داور می توانست خوش برخوردتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری: داور می توانست خوش برخوردتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید