ویژه برنامه روز دانش آموز و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در روز خوش

به گزارش مجله آرنا، برنامه روز خوش دوشنبه و سه شنبه به مناسبت هفته وحدت با ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و روز دانش آموز از شبکه جام جم سیما روی آنتن می رود.

ویژه برنامه روز دانش آموز و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در روز خوش

به گزارش گروه فرهنگی مجله آرنا به نقل از روابط عمومی برنامه روز خوش، مینا آقازاده شاعر و مدرس دانشگاه دوشنبه 12 آبان با موضوع نفش شعر و ادبیات در ایجاد اتحاد و همدلی مهمان برنامه روز خوش خواهد بود. در ادامه سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی بهبود سبک زندگی با مهار وسواس را آنالیز می نماید.

آیتم خوش مزه این دوشنبه پنکیک را به مخاطبان آموزش می دهد. همچنین به مناسبت هفته وحدت گروه موسیقی زنده در استودیو به اجرای برنامه می پردازند.

در برنامه سه شنبه 13 آبان علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت و ایده پردازی از خلاقیت گروهی و تیپ شناسی می گوید. حکایت ها و مثل های فارسی موضوع مورد بحث سه شنبه ها است که با حضور حمیدرضا امیرافضلی شاعر و نویسنده، این هفته درباره ضرب المثل یارغار صحبت می نماید.

در ادامه این برنامه علی آبان شاعر و استاد دانشگاه، صندلی شعر و ادب فارسی در دنیا را مورد بحث و آنالیز قرار می دهد.

در ویژه برنامه میلاد حضرت رسول (ص) گروه موسیقی سروش مولانا قطعه ای را اجرا می نمایند. برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور کوشش می نماید صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویداد های امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می رسد.

مجله صبحگاهی روز خوش از دوشنبه تا آدینه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه نمایندگی حسین علیاری از شبکه دنیای جام جم پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1210

به "ویژه برنامه روز دانش آموز و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در روز خوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه روز دانش آموز و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در روز خوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید