پاریس: تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی از 20 جولای شروع می گردد

به گزارش مجله آرنا، سازمان تحقیقات ایمنی هوایی فرانسه امروز (آدینه) اطلاع داد که ایران برای تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی حادثه دیده درخواست یاری نموده و کار فنی بر روی این جعبه سیاه از 20 جولای (30 تیرماه) شروع می گردد.

پاریس: تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی از 20 جولای شروع می گردد

به گزارش گروه بین الملل مجله آرنا، سازمان تحقیقات ایمنی هوایی فرانسه روز آدینه در پیغامی در توئیتر بیان کرد که تهران جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده اوکراینی را ماه آینده به فرانسه ارسال خواهد نمود.

در این پیغام توئیتری آمده است که ایران از این سازمان درخواست یاری فنی نموده و شروع کار فنی از 20 جولای (30 تیر) خواهد بود.

اداره ایمنی حمل و نقل کانادا نیز با اشاره به این پیغام توئیتری بیان کرد که این اداره نیز تیمی از کارشناسان خود را اعزام خواهد نمود تا در این آنالیز مشارکت داشته باشند.

هواپیمای بوئینگ 737 خطوط هوایی اوکراین که 18 دی ماه سال گذشته از تهران راهی کی یف بود بر اثر خطای انسانی مورد هدف موشک نهاده شد و 176 سرنشین آن که اکثریت آنها ایرانی بودند و بقیه اتباع اوکراین، کانادا، سوئد، انگلیس و افغانستان، جان باختند.

شیوع ویروس کرونا و توقف پروازهای بین المللی در خوانش جعبه سیاه و اقدامات دیگر وقفه ایجاد نموده بود که با برقراری محدود پروازها اقدامات اجرایی در حل و فصل این موضوع از سر گرفته شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1000

به "پاریس: تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی از 20 جولای شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس: تحلیل اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی از 20 جولای شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید