پذیرش جهانگرد در واحدهای اقامتی استان اصفهان ممنوع شد

به گزارش مجله آرنا، معاون جهانگردی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اصفهان از ممنوعیت رزرو و پذیرش جهانگرد در تمامی واحدهای اقامتی استان اصفهان اطلاع داد.

پذیرش جهانگرد در واحدهای اقامتی استان اصفهان ممنوع شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش مجله آرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان امروز 22 اسفندماه 98 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع بیماری فراگیر کرونا از یک سو و شیوع این بیماری در مناطق مرکزی ایران و در راستای حفظ سلامتی شهروندان استان اصفهان از تاریخی 22 اسفندماه، رزرو و پذیرش توریست در تمامی واحدهای اقامتی استان اصفهان اعم از هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیرها، مجموعه های توریستی، اقامتگاه های بومگردی و مناطق نمونه توریستی دارای مجوز از این اداره کل در تمامی 24 شهرستان استان ممنوع است.

او اضافه نمود: پیش از این و در راستای حفاظت از سلامت توامان مردم جامعه میزبان و توریستان واحدهای اقامتی موقت استان تعطیل شده بود، لکن با توجه به احتمال فراگیری بیماری کرونا، تمامی واحدهای اقامتی دائم استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

درخشان تاکید نمود: با توجه به مصوبات ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی، کلیه اماکن تاریخی و توریستی استان نیز در کنار واحدهای اقامتی در نوروز 1399 تعطیل هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 796

به "پذیرش جهانگرد در واحدهای اقامتی استان اصفهان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش جهانگرد در واحدهای اقامتی استان اصفهان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید