پیاده کردن اصول ساده فنگ شویی در خانه برای جذب ثروت!

به گزارش مجله آرنا، خانه شما پناهگاه و محل سکون و آرامش شماست؛ جایی است که شما اوقات خود را برای استراحت و معاشرت با عزیزان خود و البته تجدید قوا صرف می کنید.

پیاده کردن اصول ساده فنگ شویی در خانه برای جذب ثروت!

اصول فنگ شویی می تواند خانه شما را برای فکر و بدنتان بیشتر آماده و مهیا کند و عشق و ثروت را برای پناهگاه دنج شما به ارمغان آورد. لازم نیست در فنگ شویی حرفه ای باشید؛ با چند راه حل ساده و تغییرات جزیی در دکور خانه می توانید اصول ساده فنگ شویی را به خانه خود بیاورید. با انجام این کار، جذابیت و روح خاصی به دکور خانه خود می دهید و ممکن است بالاخره شانس در خانه شما را بزند.

در جست وجوی عشق

از دیوار فاصله بگیرید

بسیاری از صاحبخانه ها یا آنهایی که در آپارتمان زندگی می نمایند عادت دارند در زمان چیدن وسایل و دکور زدن، مبلمان خود را به دیوار بچسبانند اما متأسفانه باید بگوییم این بر خلاف اصول فنگ شویی است. به جای این که مبل ها را به دیوار بچسبانید، آنها را به مرکز اتاق و گرداگرد جایی که فرش پهن نموده اید بیاورید. حداقل دو پایه هر مبل روی فرش باشد. این ترکیب و چیدمان عشق را به خود جذب می نماید و آغازگر آغاز یک مکالمه داغ خواهد بود.

یا دو تا یا هیچی

برای جذب عشق، کارشناسان فنگ شویی توصیه می نمایند بر چیزهایی که جفت باشند متمرکز شوید. در محل نشستن، به جای یک جایگاه، دو جایگاه بگذارید و دو آینه روی یک دیوار بچسبانید نه یکی. دو لامپ یا لوستر شبیه به هم خریداری کنید و نقاشی ها یا تابلوهای جفت خریداری کنید. دو تا از هر چیز بهتر از این است که اطراف خود را با یک انرژی احاطه کنید.

دکور را گرد بچینید

فنگ شویی بر جریان داشتن آزادانه انرژی مثبت در سرتاسر خانه تمرکز دارد. بنابراین، گوشه های تیز و فضاهای تنگ و شلوغ با اصول فنگ شویی در تناقض است. برای جذب عشق و افزایش جریان انرژی، یک میز ناهارخوری گرد خریداری کنید. در این حالت تمام کسانی که بر سر میز نشسته اند به راحتی همدیگر را می بینند و گوشه های اتاق که به منزله سدی برای جریان انرژی هستند را دور می نماید.

از تضاد به دور باشید

به دکور و چیدمان وسایل منزل خود خوب نگاه کنید. آیا یک طرف عکس های افرادی را روی دیوار نصب نموده اید که در حال خندیدن یا در آغوش گرفتن هم هستند و در طرف دیگر شمشیر و تفنگ های آنتیک و قدیمی به دیوار آویزان نموده اید؟ اگر در پی عشق هستید، از شر دکوراسیون خانه خود که با هم در تضاد است خلاص شوید و آنهایی را کنار هم بگذارید که عشق و هماهنگی را منعکس می نمایند.

صورتی فکر کنید

رنگ صورتی در فنگ شویی نماد عشق، خوشبختی و رومانتیک بودن است که رنگ بی نظیری برای اتاق خواب به شمار می رود. اگر از صورتی بدتان می آید، آبی روشن را به جای آن انتخاب کنید؛ رنگی که تأثیر مثبتی در بهبود روابط دارد.

پول کجاست؟ آن را به من نشان بده

آشپرخانه را تمیز کنید

در فنگ شویی، اعتقاد بر این است که یک آشپزخانه تمیز ثروت را جذب می نماید. کانتر و روی کابینت ها را خلوت و به دور از شلوغی نگه دارید و فضای آشپزخانه را تمیز کنید. یخچال هم از مواد غذایی تازه و طبیعی پر کنید. اطمینان حاصل کنید که اجاق گاز و فر سالم هستند و به یک مقدار از هر دوی آنها بهره ببرید؛ یک بار این و یک بار آن.

رنگ بپاشید

رنگ های قرمز، سبز و بنفش همه از آهن رباهای جذب ثروت در فنگ شویی هستند. یکی از این سه رنگ را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و کل اتاق یا دیوار اصلی را با آن رنگ کنید. اگر فکر می کنید رنگ تیره یا پررنگی است، سایه هایی مات را انتخاب کنید یا به جای اینکه دیوار را در کانون توجه قرار دهید از بالش یا کوسن مبلمان برای آوردن رنگ به اتاق بهره ببرید.

همه چیز سر جای خود

کارشناسان فنگ شویی به طور جدی توصیه می نمایند که از شلوغی و به هم ریختگی مخصوصاً در اتاق خواب جلوگیری کنید. به هم ریختگی و آشفتگی نماد پروژه ها و کارهای ناتمام است و فکر شما را درگیر می نماید. برای آنکه خواب بهتری داشته باشید، باید اتاق خوابتان تمیز باشد و هرگز از آن برای کار یا فعالیت های پراسترس استفاده نکنید. اتاق خواب فقط باید برای استراحت و هم بستر شدن با همسرتان باشد. آشفتگی ها را مرتب کنید تا ثروت را جذب کنید.

طبیعت را به خانه بیاورید

گفته می گردد که برای جذب ثروت، گیاهان و آب نما قسمت های مهمی در طراحی فنگ شویی هستند. با این کار خودتان خواهید دید که مادر طبیعت چطور فشار خونتان را پایین می آورد. حضور آرام بخش طبیعت را با گیاهان یا نقاشی های آبرنگ، آب جاری و دکوراسیونی نظیر این به خانه هدیه دهید. لوازم منزلی را به خانه خود اضافه کنید که از عناصر طبیعت مانند چوب و خاک الهام گرفته باشند؛ با این کار، سلامتی را به اتاق های منزلتان می آورید. گل های تازه چیده شده شانس می آورند اما از ریشه های پاره اجتناب کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2039

به "پیاده کردن اصول ساده فنگ شویی در خانه برای جذب ثروت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده کردن اصول ساده فنگ شویی در خانه برای جذب ثروت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید