کمپین جدید بازداشت ها در آل سعود و نظامیان در راه است

به گزارش مجله آرنا، افشاگر معروف سعودی پس از برکناری فرمانده ائتلاف متجاوز و شماری از افسران٬ افشاگری هایی درباره این اقدام ملک سلمان انجام داد.

کمپین جدید بازداشت ها در آل سعود و نظامیان در راه است

به گزارش گروه بین الملل مجله آرنا به نقل از عربی 21 سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان٬ فهد بن ترکی بن عبدالعزیز فرمانده نیرو های مشترک ائتلاف متجاوز را به اتهام فساد علیه وی با تعدادی از افسران و کارمندان غیرنظامی و نیز عبدالعزیز بن فهد٬ پسر فهد و معاون امیر منطقه الجوف برکنار کرد.

به همین دلیل مجتهد افشاگر معروف سعودی در توییتر نوشت که این افراد بازداشت شده اند و بازداشت فهد بن ترکی بعد از آن صورت گرفت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بعضی رفتار های فهد را مقدمه ای برای کودتا ضد وی توسط نیرو های تحت امرش قلمداد کرد. آنچه که این موضوع را تایید می کند٬ بازداشت پسر فهد به همراه تعدادی از افسران است.

مجتهد ادامه داد که این آخرین مورد از بازداشت ها نبوده و کمپین جدید از بازداشت ها در میان آل سعود و نظامیان در راه است.

پادشاه سعودی دوشنبه شب دستور برکناری شاهزاده فهد بن ترکی فرمانده نیرو های مشترک ائتلاف عربی علیه یمن و تعدادی از افسران وزارت دفاع عربستان را در راستای آنچه که مبارزه با فساد خوانده شده، صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری دولتی عربستان، ملک سلمان همچنین دستور داد تا عبدالعزیز بن فهد بن ترکی امیر منطقه الجوف برکنار و پرونده فساد وی مورد آنالیز قرار بگیرد.

بنا به این گزارش، فرمان جدید ملک سلمان بنا به آنچه که کمیته مبارزه با فساد عربستان درباره آنالیز تعاملات اقتصادی مشکوک در وزارت دفاع ارائه نموده است، صادر شد.

پادشاه عربستان سعودی هفته گذشته نیز تعدادی از مسئولان این کشور را به اتهام آنچه وی در راستای مبارزه با فساد خواند، برکنار کرد.

ملک سلمان و فرزندش محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان، هر ساله شمار زیادی از مسئولان و شاهزادگان مخالف خود را به بهانه های مختلف از جمله به اتهام مبارزه با فساد و رشوه خواری، از صحنه قدرت حذف می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1114

به "کمپین جدید بازداشت ها در آل سعود و نظامیان در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین جدید بازداشت ها در آل سعود و نظامیان در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید