10 روش برای لاغری سریع

به گزارش مجله آرنا، اگرمی خواهید لاغر شوید تنها به رژیم بسنده نکنید. بلکه خود را به داشتن سبک زندگی سالم وفعالیت های فیزیکی عادت دهید ، زندگی که برای تمامی افراد و نه تنها جویندگان تناسب اندام توصیه می گردد.

10 روش برای لاغری سریع

10 راه برای کاهش وزن سریع

شما متعهد به رعایت یک روال چرخشی در زندگی و شمارش هر کالری مصرفی هستید. اما به زودی شما یک کاپ کیک پر از شکر و آرد در دفتر خودتان میل می کنید به یاد رژیم غذاییتان می افتید.

راه بهتری وجود دارد: رویکرد همه یا هیچ برای یک یا دو تغییر سالم در زندگی شما. Marissa Lippert نویسنده رژیم Cheater می گوید :استفاده از این رویکرد منجر به کاهش وزن بیشتری نسبت به تصورتان می گردد.

در حقیقت ما با خوانندگانی صحبت می کنیم که 10 , 25 و حتی 60 کیلو از وزن خودشان را با ترفند های ساده از دست داده اند راز کاهش وزن آنها را با شما درمیان می گذاریم تا بتوانید در دنیای واقعی بدنتان را تغییر دهید.

سفارش خودتان را تغییر دهید
من قبلا نه بار در هفته در رستوران غذا می خوردم ! با کم کردن آن به یک بار در هفته و سفارش سالاد جوجه گریل شده به جای یک کاسه بزرگ پاستا طی یک ماه 20 پوند وزن از دست دادم.
چشم پوشی از تنقلات شور
من به وزن مورد نظرم رسیدم بعد از اینکه خرید اسنک از فروشگاه مواد غذایی را متوقف کردم. اگر یک پاکت چیپس یا آب نبات بخواهم باید تا فروشگاه پیاده بروم تا آنرا بخرم. این برای من سخت است و باعث می گردد از خواسته خودم چشم پوشی کنم.
یک صبحانه 300 کاری بخورید
من قبلا صبحانه نمی خوردم اما حالا هرگز این کار را انجام نمی دهم. من همواره حدود 300 کیلو کالری که حاوی مخلوطی از پروتئین و غلات کامل است می خورم. غذای من یک ساندویچ با کره بادام زمینی طبیعی و کره سیب است. من گرسنگی خودم را کاهش می دهم بنابراین اسنک کمتری در طول روز می خورم. در طول یک سال کمی بیش از 65 پوند از دست دادم.
طی 5 دقیقه به تناسب برسید
من سعی می کنم در هر زمانی که ممکن است تمرینات کوچکی انجام دهم مانند دراز و نشست یا حرکات کرانچ در طول پیغام های بازرگانی یا رقصیدن هنگام شستن ظرف ها. این ها باعث می شوند کالری بیشتری بسوزانم و به جای اینکه بی خیال به تماشای تلویزیون بنشینم. اکنون لباس هایم متناسب تر شده اند و من بیشتر از همواره ورزش می کنم.
ترک عادت
من سیگار را ترک کردم و به یک باشگاه محلق شدم و با یک مربی خصوصی آغاز به کار کردم. هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن ندارم اگر بخواهم سالم بمانم و وزن کم کنم. من در حال حاضر 37 پوند وزن طی 3 ماه کم نموده ام !
پاکسازی کنید
من بطور کامل انباری مواد غذایی خودم را پاکسازی کردم. ابتدا مواد غذایی را که بصورت افراطی استفاده می شدند مثل بستنی را با مواد غذایی کم کالری مانند تخمه های آفتاب گردان بو داده و غلات ویژه مصرف روزانه جایگزین کردم من به طور اتوماتیک آغاز به انتخاب های بهتری کردم. اکنون من لاغرتر از گذشته هستم و دو تا بچه دارم !
اوقات خوش خودتان را سالم تر کنید
بعد از کار من و همکارم همواره باهم شام هایی می خوردیم که به شدت سرخ شده بودند. سپس ما همه چیز را عوض کردیم. به جای شام خوردن در بیرون خانه آغاز به پیاده روی و دویدن کردیم حدود 1 ساعت. یک سال بعد من 40 پوند وزن از دست دادم.
آغاز کنید
من آی پد خودم را پر از موزیک هایی می کنم که مرا تشویق به باشگاه رفتن نمایند. آنها به من انرژی می دهند و باعث می شوند سرعتم را افزایش دهند - و چون من می خواهم کل فهرست موزیک خودم را گوش کنم اکنون طولانی تر تمرین می کنم. دو ماه بعد من 13 پوند وزن از دست دادم و پاهای لاغرتری دارم.
توده ای از سبزیجات
با افزودن سبزیجات به غذاهایی که دوست دارم - مانند خوردن پیتزا با پودر فلفل و فلفل سبز به جای پپرونی - من خیلی زود سیر می شوم و دیگر اشتهایی برای خوردن چیپس و دسرهای غنی شده ندارم. من با لباس های سایز 4 خداحافظی کردم !
ورزش های بدنسازی انجام دهید
وقتی که من خواستم دوباره شلوار جین تنگ خودم را بپوشم در طول ساعات ناهار آغاز به بیست دقیقه دویدن کردم. طی دو ماه من 20 پوند وزن از دست دادم و انرژی عضلانی بیشتری دارم و اولین 5k من به خاتمه رسید. الان اون شلوارهای جین خیلی بزرگ هستند !

منبع: سایت مجله سلامت

منبع: راسخون
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2013

به "10 روش برای لاغری سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 روش برای لاغری سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید