20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود

به گزارش مجله آرنا، مجاز گفت: هم اکنون 34 معدن کوچک غیرفعال در جنوب کرمان وجود دارد که با اجرایی شدن مصوبات نو، 20 معدن از این تعداد فعال می شود.

20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود

مجاز گفت: 20 معدن کوچک مقیاس و غیرفعال جنوب کرمان، معادل 70 درصد معادن این منطقه با بهره گیری از طرح فعال سازی معادن و ظرفیت های دیگر فعال می ­شود.

او افزود: مصوباتی بدبن منظور در نشستی با حضور نماینده های ایمیدرو و تهیه تولید، نماینده طرح فعال سازی، معاون بیمه صندوق سرمایه ­گذاری خدمات معدنی و نماینده طرح زیرساخت معادن مصوب شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان نمود: بنا بر این است در جنوب کرمان از ظرفیت های موجود کشور در زمینه زیرساخت، بیمه صندوق سرمایه گذاری خدمات معدنی و طرح فعال سازی معادن کوچک مقیاس استفاده شود.

او با بیان اینکه طرح فعالسازی معادن کوچک در کشور در حال اجرا است، شرح داد: به این شکل مسائل معادن غیرفعال احصا و دسته بندی می ­شود و بر اساس شرایط منطقه­ ای که در هر استان فرق دارد، تصمیمات و مصوباتی تصویب شده که اجرایی می ­شود.

مچازی بیان داشت: تامین زیرساخت، تامین تسهیلات و نقدینگی و معرفی به سرمایه گذاران توانمند و بهره گیری از مشارکت آن ها از جمله راهکار های طرح فعال سازی معادن کوچک مقیاس است که بسته به شرایط و مسائل هر معدن غیرفعال در جنوب کرمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مجله آرنا کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2075

به "20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید