اخبار مجلس

تعطیلی مهد های کودک و پیش دبستانی برای فردا، غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی

ملکی گفت: فردا دوشنبه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل خواهند بود.

30 آبان 1401

20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود

مجاز گفت: هم اکنون 34 معدن کوچک غیرفعال در جنوب کرمان وجود دارد که با اجرایی شدن مصوبات نو، 20 معدن از این تعداد فعال می شود.

19 مهر 1401

توسعه کلان شهرها و ناخرسندی هایش

با گذشت نیم قرن از تدوین طرح ها و برنامه های شهری از سوی هر یک از نهادهای مسوول، نه تنها شهر تهران و دیگر کلان شهرهای کشور بر حل مساله دست نیافته اند، بلکه بر پیچیدگی موضوعات نیز افزودند و در پی عدم شناخت درست مسائل، بسیاری از سیاست ها و برنامه های به ظاهر...

10 شهریور 1401

میرسلیم: گرانی ها کمر مردم را شکسته است

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی به گرانی کالا های اساسی واکنش نشان داد و از دولت انتقاد کرد.

29 خرداد 1401

منابع هدفمندی یارانه ها برای سال آینده چقدر افزایش یافت؟

به گزارش خبرنگاران، منابع هدفمندی یارانه ها برای سال آینده چقدر افزایش یافت؟

14 اسفند 1400

هشدار؛ حرکت خزنده کشور به سمت موج ششم کرونا

تهران (پانا) - فرایند بیماری کرونا در بعضی استان ها افزایشی شده و طبق اعلام وزارت بهداشت شهرهای قرمز کرونایی از 9 شهر به 16 شهر رسیده است که این امر نشان دهنده حرکت خزنده کشور به سمت موج تازه کروناست و از آنجا که به گفته متخصصان بیماری های عفونی، رفتار ویروس...

23 آبان 1400

نحوه احتساب سابقه خدمت نیروهای فاقد پرداخت حق بیمه یا کسورات بازنشستگی

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل آن دسته از نیروهای خود که فاقد پرداخت حق بیمه یا کسورات بازنشستگی بوده و احتساب سابقه خدمت آنان برابر قانون مدیریت خدمات کشوری مقدور نیست، پیشنهاد نموده در صورت پرداخت حق بیمه یا کسورات بازنشستگی اعم از...

6 آبان 1400

مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا می کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در جلسه مشترک با ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و معاونان این مرکز، با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در دوره کنونی گفت: در حال حاضر در هر خانه ای برای همه...

16 شهریور 1400

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی، تمدید می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین شافعی، درباره تمدید مهلت قانونی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی به رئیس جمهور نامه نوشت.

19 مرداد 1400

قیمت واکسن کرونا در بازار سیاه چقدر است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وقوع تخلف در فرآیند واکسیناسیون به هیچ وجه قابل پذیرش نیست گفت: راه چاره جلوگیری از وقوع تخلفات، استفاده از ظرفیت نظارتی سامانه تیتک است، اما متأسفانه از این سامانه به صورت صحیح استفاده نمی گردد.

8 خرداد 1400

سخنگوی قوه قضاییه: بابک زنجانی از کشور خارج نشده است

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نظر آقای رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تغییر نکرده و ایشان قصد شرکت در انتخابات را ندارند؟ گفت: قبلا اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است.

28 اردیبهشت 1400

تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت حلول ماه رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردای تهران به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان از برنامه های گسترده فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با شعار رمضان، ماه همدلی اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1400

معین ترکیب شورای عالی مسکن

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس ترکیب شورای عالی مسکن به منظور برنامه ریزی، سیاست گذاری، نظارت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن را معین کردند.

27 اسفند 1399

ثبت نام درخواست وام های دانشجویی دانشگاه علامه آغاز شد ، اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی بضاعت

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان متقاضی وام دانشجویی نیمسال دوم می توانند درخواست خود را در سامانه دانشجویی صندوق رفاه ثبت کنند.

19 اسفند 1399

ساختار دیپلماسی تجاری؛ چیستی و چگونگی آن؟

سوءتعبیر از نقش رایزنان بازرگانی به عنوان عوامل کارسازی مبادلات تجاری میان دو کشور، انحراف خطرناکی در الگوی تقسیم وظایف تخصصی اکوسیستم تجارت بین المللی است که اتاق بازرگانی را از انجام ماموریت های ذاتی خود بازمی دارد.

19 اسفند 1399

بهار صنعتگران ایرانی در نمایشگاه زمستانه نفت

**بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برخلاف روالِ معمولِ هرساله که اردیبهشت ماه برگزار می شد، پس از دو بار تغییر زمان برگزاری به دلیل شیوع کرونا، پایان با بهبود نسبی شرایط، سوم تا ششم بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی...

7 اسفند 1399

مادورو برای روابط کاراکاس با واشنگتن ابراز تمایل کرد

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا که شدیدترین تحریم ها در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ علیه دولت وی اعمال شد، گفت :مایل به ایجاد جهت جدیدی در روابط با دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا است.

6 اسفند 1399

سناریوهای محتمل در روز 6 ژانویه، آیا حزب جمهوری خواه به سمت انحلال پیش می رود؟

کارشناسان می گویند اتفاقات 6 ژانویه سال جاری در آمریکا می تواند همانند اتفاقاتی که سال ها دورتر رخ داد و به انحلال حزب ویگ منجر شد، به اضمحلال حزب جمهوری خواه منجر گردد.

22 بهمن 1399

کشف 110 میلیارد ریال کالای اساسی احتکار شده

در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و مصوبات قرارگاه 17 ربیع الاول مبنی بر مقابله با احتکار و قاچاق، پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه استان، در یک عملیات اطلاعاتی دقیق، پیروز به شناسایی و کشف تعدادی انبار ثبت نشده در سامانه جامع انبارهای کشور شدند.

17 بهمن 1399

هیچ شهری در شرایط قرمز کرونا قرار ندارد؛ 4 شهر در شرایط ناپایدار

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین شرایط کرونا در استان های کشور گفت اکنون هیچ شهری در شرایط قرمز کرونا قرار ندارد و 205 شهر در شرایط نارنجی و 243 شهر در شرایط زرد این بیماری قرار دارند.

9 بهمن 1399
تعداد: (64)