جلسات دفاع سرانجام نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله آرنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: امکان برگزاری جلسات دفاع خاتمه نامه های دانشجویی این دانشگاه به صورت مجازی فراهم است.

جلسات دفاع سرانجام نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه مجله آرنا، در خصوص فعالیت های آموزشی دانشگاه در نیمسال جاری گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، آموزش دروس نظری دانشگاه ایلام به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و دانشجویان موظف هستند با هماهنگی اساتید مربوطه در این کلاس های آموزشی شرکت کنند.

نعمتی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پایان کلاس های آموزشی دروس نظری در ترم جاری 11 تیرماه خواهد بود و آغاز امتحانات از 21 تیرماه است. البته اساتید و دانشجویان باید آمادگی لازم را برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ابراز کرد: مهلت ارائه دروس علمی، پروژه و کارورزی دانشجویان دانشگاه ایلام که امکان برگزاری آن ها به صورت الکترونیکی مقدور نیست، با در نظر دریافت تمامی ضوابط بهداشتی و مراقبتی تا 31 شهریورماه تمدید شده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری جلسات دفاعیه پایان نامه های دانشجویی ابراز کرد: امکان برگزاری جلسات دفاعیه پایان نامه های دانشجویی در دانشگاه ایلام به صورت مجازی و الکترونیکی فراهم است و دانشجویان می توانند از طریق مکاتیه با مدیران گروه و هماهنگی لازم با اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اقدام به معین زمان و برگزاری دفاع خود کنند.

نعمتی با بیان اینکه در خصوص آخرین مهلت دفاع از پایان نامه ها و رساله ها در نیمسال جاری براساس مصوبات آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهد شد، اظهار کرد: دانشجویان برای حذف نیمسال جاری بدون احتساب سنوات باید از طریق سامانه سجاد اقدام کنند. البته برای حذف اضطراری دروس در این نیمسال، تایید استاد برای حذف دروس ضرورت ندارد. در صورت موافقت با حذف واحد یا نیسمال برای دانشجویان شهریه پرداز، مبلغ پرداختی آنان به عنوان بستانکاری محاسبه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 909

به "جلسات دفاع سرانجام نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات دفاع سرانجام نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید