ادعای ترامپ درباره ناسا دروغ از آب درآمد!

به گزارش مجله آرنا، رسانه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی ادعاهای اخیردونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست خبری مشترک با اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا را زیر سوال برد.

ادعای ترامپ درباره ناسا دروغ از آب درآمد!

در این گزارش گفته شده در حالی که ترامپ در نشست خبری مشترک با نخست وزیر استرالیا مدعی شده که تاسیسات و آزمایشگاه های سازمان فضایی آمریکا موسوم به ناسا پیش از روی کار آمدن او تعطیل شده بود، اما به گفته نیویورک تایمز این ادعا معتبر و درست نیست.

در گزارش نیویورک تایمز تاکید شده که سازمان ناسا پیش از ترامپ نیز در حال فعالیت و در پروژه اعزام به مریخ فعال بوده است.

این در حالی است که ترامپ در حضور مجله آرنا و نخست وزیر استرالیا اعلام نموده بود که تا قبل از رسیدن او به سِمت (ریاست جمهوری آمریکا) تاسیسات ناسا عملا تعطیل و بسته شده بودند، اما حالا ما داریم کار می کنیم و ما می خواهیم به مریخ برویم.

این نخستین بار نیست که رسانه های آمریکایی اعتبار و صحت ادعاهای ترامپ را زیر سوال می برند و پیش از این نیز روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به آنالیز ادعاهای غلط و دروغین رئیس جمهور امریکا از زمان ورود به کاخ سفید پرداخته و در این ارتباط گفته بود: ترامپ در یک سال اول ریاست جمهوری خود حدود 1165 مورد ادعای نادرست یا گمراه کننده داشته که به صورت میانگین پنج بار در روز است.

به گفته واشنگتن پست ادعاهای نادرست و دروغین ترامپ تا کنون در جریان سخنرانی های او همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 313

به "ادعای ترامپ درباره ناسا دروغ از آب درآمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ترامپ درباره ناسا دروغ از آب درآمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید