اروپایی ها در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند

به گزارش مجله آرنا، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما به تعهدات خود عمل کردیم و این اروپایی ها بودند که در راستای منافع آمریکا فقط وعده دادند و به تعهدات خود عمل نکردند.

اروپایی ها در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با ، درباره گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: این اقدام ایران کاملاً بجا بود و جای تشکر دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به ماهیت استکباری اروپایی ها اشاره نمود و اضافه کرد: ما به تعهدات خود عمل کردیم و این اروپایی ها بودند که در راستای منافع آمریکا فقط وعده دادند و به تعهدات خود عمل نکردند.

او با بیان اینکه هیچ کدام از وعده های اروپایی ها عملیاتی نشده است، تأکید کرد: غربی ها به تعهدات خود پایبند نیستند و از ما انتظار دارند به تعهدات خود پایبند باشیم و این نشانه ذهنیت استعماری آنهاست.

سجادی با تاکید بر اینکه غربی ها هیچ شناختی نسبت به انقلاب و ملت ایران ندارند، گفت: ملت ایران برای احقاق حقوق خود هر کاری لازم باشد انجام می دهد و وقتی که قراردادی در سطح بین الملل امضاء می گردد همه اطراف آن باید به انجام تعهدات خود پایبند باشند.

او ادامه داد: گام چهارم ایران اسلامی در کاهش تعهدات برجامی واکنش های زیادی در مجامع بین المللی داشته و موجب وحشت غربی ها شده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تاثیرات عدم عضویت ایران در faft اظهار کرد: ما در تعاریف پولشویی با غربی ها مشکل داریم؛ نباید قراردادی را امضاء کنیم که برخلاف اصول نظام اسلامی است.

اجرای گام چهارم نشان داد نمی گردد روی وعده های غرب حساب کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 414

به "اروپایی ها در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید