اقدام جالب کریستال پالاس به نفع بی خانمان ها

به گزارش مجله آرنا، باشگاه لندنی اقدام انسان محبت آمیز جالبی انجام داد.

اقدام جالب کریستال پالاس به نفع بی خانمان ها

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش مجله آرنا، باشگاه کریستال پالاس بار دیگر یک سالن در نزدیکی استادیوم سلهرست پارک را به پناهگاهی برای بی خانمان ها تبدیل کرد.

عقاب ها با همکاری بنیاد کرایدون، برای دومین زمستان متوالی پناهگاهی را برای بی خانمان ها فراهم کردند. بار اول در اوایل ژانویه سال جاری که آب و هوا در لندن بسیار سرد شده بود، باشگاه کریستال پالاس اقدامی مشابه را انجام داد. در زمستان سال جاری این سالن، پذیرای بیش از 10 بی خانمان است. داوطلبانی که شامل کارکنان باشگاه می شوند و مسئولان بنیاد کرایدون، مواردی چون یک عصرانه گرم، صبحانه و لوازم لازم برای شست و شو را برای بی خانمان ها تامین نموده اند.

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس به چنین اقدامی واکنش نشان داد و گفت:از دیدن این اتفاق بسیار خشنود هستم. وقتی در یک باشگاه شاغل هستید، مواردی عمومی نمی گردد اما همواره خشنود می شوم باشگاه ها اقداماتی در رابطه با جامعه و مخصوصا موارد مهم این چنینی انجام دهند. فراهم کردن پناهگاهی برای بی خانمان ها در چنین هوای باورنکردنی سردی،قابل تحسین است. به نشانه احترام کلاهم را برای تمامی کارکنان باشگاه کریستال پالاس از سر برمی دارم. این اقدامی بر همه ارکان جامعه تاثیر می گذارد. به بنیاد کرایدون هم تبریک می گویم زیرا این کار با همکاری آن ها صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 512

به "اقدام جالب کریستال پالاس به نفع بی خانمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب کریستال پالاس به نفع بی خانمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید