بخاری&zwnj های نفتی مدارس جمع می&zwnjشوند

به گزارش مجله آرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه، بخاری های نفتی مدارس برای همواره جمع آوری می شوند.

بخاری&zwnj های نفتی مدارس جمع می&zwnjشوند

به گزارش مجله آرنا از وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی در جمع مجله آرنا درباره حذف بخاری های غیراستاندارد از مدارس کشور، گفت: در دو سال اخیر اقدام بزرگی در این زمینه صورت گرفته، در تمام مناطقی که دسترسی به گاز داشته اند بخاری های نفتی جمع آوری شدند درخصوص سایر مناطق هم ظرفیتی در قانون بودجه پیش بینی شده است تا با همکاری وزارت آموزش وپرورش، وزارت نفت و سازمان برنامه وبودجه و تخصیص اعتبار از سوی وزارت نفت این مشکل برای همواره حل گردد.

وی گفت: یکی از دستگاه هایی که بیشترین ارتباط، همکاری و هماهنگی را با آموزش و پروش را دارد سازمان بازرسی کل کشور است. آموزش و پرورش یکی از گسترده ترین دستگاه های کشور که با تعداد زیادی نیروی انسانی در همه نقاط کشور حضور داریم بنابراین بیشترین تعاملات را با سازمان بازرسی کل کشور داریم.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری شرایط ناشی از کرونا، توضیح داد: تمام مسیرهایی که تا قبل از کرونا می رفتیم با شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس مسدود شد و باید مسیرهای جدیدی را ایجاد و جایگزین می کردیم بنابراین در این راستا نیازمند هماهنگی و همکاری با سازمان بازرسی کل کشور است.

حاجی میرزایی بابیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین آموزش وپرورش و سازمان بازرسی کل کشور وجود دارد و مقرر شده آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش توسط این سازمان در موضوعات موردتوجه سازمان بازرسی انجام گردد، گفت: در مورد بعضی از قوانینی که معطل مانده و موردنیاز آموزش وپرورش است مقررشده سازمان بازرسی کل کشور همکاری لازمه را ارائه دهد.

وی ادامه داد: سرمایه اصلی آموزش وپرورش اعتماد جامعه است بنابراین همکاری ما با این سازمان می تواند اعتماد عمومی و هم اعتماد مجموعه ارکان نظام را به مجموعه آموزش وپرورش افزایش دهد.

عضو کابینه تدبیر و امید با اشاره به جلسات متعدد هفته های اخیر در مورد برگزاری امتحانات دی ماه، عنوان نمود: با یک شرایط ثابت روبه رو نیستیم بلکه شرایط متفاوت است بنابراین با توجه به صلاحدیدهای ستاد کرونا همکاران ما مشغول آنالیز و مطالعات در این زمینه و همچنین تعامل با ستاد ملی کرونا و معاونان آموزشی هستند و تا قبل از آغاز امتحانات روش برگزاری اعلام خواهد شد.

حاجی میرزایی افزود: آزمون های حضوری و مجازی هر دو در دستور کار خواهد بود در این زمینه کیفیت ها و روش های مختلف آزمون را آنالیز و شناسایی کردیم آنچه برای ما مهم است استفاده از روش های اطمینان بخش در برگزاری امتحانات است تا از فراگیری محتواهای درسی توسط دانش آموزان مطمئن شویم بنابراین همه کوشش ما در این راستا است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: بر اساس ارزیابی ما از برگزاری امتحانات نهایی سال 99، تعداد شرکت کنندگان و هم نمرات دانش آموزان در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است بنابراین علیرغم اینکه بخشی از سال تحصیلی قبل را به صورت مجازی داشتیم اما نتیجه کار قابل قبول بود.

وی در مورد برگزاری امتحانات در دی ماه گفت: پیشنهادهایی در این زمینه ارائه شده که هنوز هیچ یک قطعی نشده است.

حاجی میرزایی در پاسخ به سؤالی در مورد جذب نیروهای نهضتی، حق التدریس و پیش دبستانی بر اساس مصوبه مجلس، گفت: همه مواردی که در قانون آمده است حتماً رعایت خواهد شد و افراد بر این اساس قطعاً استخدام خواهند شد بنابراین بخشی از واجدان شرایط سال جاری و تعدادی هم سال آینده استخدام می شوند سال جاری متناسب با بودجه اختصاصی 25 هزار نفر را جذب کردیم که باید دوره یک ساله را بگذرانند و برای بقیه افراد نیز درخواست ردیف استخدامی کردیم در این خصوص جای هیچ نگرانی برای افراد مشمول نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1300

به "بخاری&zwnj های نفتی مدارس جمع می&zwnjشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخاری&zwnj های نفتی مدارس جمع می&zwnjشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید