تور اروپا ارزان: تهدید متا برای تعطیل کردن اینستاگرام در اروپا

به گزارش مجله آرنا به نقل از اندروید آئو توریتی، متا در گزارشی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور واضح این تهدید را بیان نموده است.

تور اروپا ارزان: تهدید متا برای تعطیل کردن اینستاگرام در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

شرکت مذکور در گزارش اش ادعا می نماید تولید داده ها در آمریکا و اروپا برای کسب وکارش حیاتی است و سبب می گردد تا عملیات ها و بعلاوه فرایند تبلیغات هدفمند آن انجام شوند.

در بخشی از گزارش آمده است: اگر نتوانیم داده ها بین و میان کشورها و منطقه ها محل فعالیت خود را منتقل کنیم یا اگر اشتراک گذاری داده ها میان محصولات و سرویس هایمان محدود گردد، این فرایند روی توانایی ما برای فراهم کردن سرویس و ارائه تبلیغات هدفمند تاثیر می گذارد.

مشکل آنجاست که طبق قانون اتحادیه اروپا داده های شهفرایندانش باید در سرورهایی تولید گردد که فقط در اروپا مستقر هستند. بعلاوه توافقنامه های پیشین اشتراک گذاری داده بین آمریکا و اروپا ناکارآمد قلمداد شده اند و اکنون هیچ قانون تازهی برای این بخش وجود ندارد.

متا امیدوار است تا در 2022 میلادی به توافقنامه ای تازه دست یابد، اما اگر این اتفاق نیفتد، شرکت منظره ناخوشایندی برای شبکه های اجتماعی خود در اروپا متصور است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: اگر چهارچوب تازه انتقال داده ترنس آتلانتیک ایجاد نگردد و ما نتوانیم به SCC ها (بندهای قراردادی استاندارد) یا ابزارهای جایگزین انتقال داده از اروپا به آمریکا اتکا کنیم، احتمالا قادر نخواهیم بود بعضی از مهمترین محصولات و سرویس هایمان از جمله فیس بوک و اینستا گرام را در اروپا ارائه کنیم. زیرا این فرایند روی کسب وکار ما، شرایط اقتصادی و نتایج عملیات هایمان تاثیر منفی می گذارد.

جالب آنکه متا اشاره ای به پیغامرسان واتس اپ (که به طور سربه سر رمزگذاری شده) نمی نماید. با توجه به ماهیت رمزگذاری شده واتس اپ و فقدان تبلیغات در این سرویس، محتمل است فرایند عدم انتقال داده های اروپا به آمریکا تاثیر چندانی روی این پیغام رسان نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور اروپا ارزان: تهدید متا برای تعطیل کردن اینستاگرام در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: تهدید متا برای تعطیل کردن اینستاگرام در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید