فراوری و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور

به گزارش مجله آرنا، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با کوشش و همت جوانان ایرانی پیروز به ساخت پرینتر سه بعدی شدیم که از استحکام مکانیکی بالا برخوردار است و در نمونه سازی های صنعتی کاربرد دارد و با نصف قیمت بازارهای جهانی به فروش می رسد.

فراوری و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

امیرحسین محمودی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی مجله آرنا، گفت: مجموعه ما در سال 1392 در زمینه پرینترهای سه بعدی فعالیت خود را شروع کرد و در تمام این مدت از افراد با پشتکار و خلاق که با انرژی بالای خود راستا پیشرفت را به سرعت طی می نمایند، استقبال نموده است.

توانمندی بالا در پاسخگویی به احتیاج صنعت

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص چگونگی تخصص این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما تنها فراوری نماینده ماشین SLS در ایران است. روش SLS به عنوان یک روش صنعتی در میان روش های پرینت سه بعدی شناخته می گردد و توانمندی زیادی در پاسخگویی به احتیاج صنعت دارد.

وی درمورد ویژگی های پرینتر سه بعدی SLS گفت: این پرینتر از استحکام مکانیکی بالا و مناسبی برای نمونه سازی صنعتی، پایداری حرارتی و شیمیایی بالا، صرفه مالی در تیراژ متوسط، عدم احتیاج به ساپورت و توان فراوری هندسه های پیچیده، قابلیت ماشین کاری و پولیش قطعات و زیست سازگاری برای به کارگیری در کاربردهای زیستی برخوردار است.

محمودی گفت: فرایندهایی همچون اسکن سه بعدی قطعات، تبدیل فایل اسکن سه بعدی به فایل CAD با قابلیت پرینت سه بعدی، طراحی و تغییر و اصلاح فایل CAD مطابق با خواسته مشتری، پرینت سه بعدی فایل مورد نظر با سه روش SLS، FDM و PolyJet، پرداخت کاری و رنگ قطعه مورد نظر در این شرکت دانش بنیان صورت می گیرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان یادآور شد: در حال حاضر قیمت این محصول در خارج از ایران چیزی حدود 250 یورو است و در ایران تقریبا 100 هزار یور به فروش می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 623

به "فراوری و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید