طراحی سایت: ثبت نتایج کارآزمایی بالینی یک مکمل دارویی در سایت سازمان جهانی بهداشت

به گزارش مجله آرنا، نتایج کارآزمایی مکمل دارویی ساخته شده در یک شرکت دانش بنیان در سایت سازمان جهانی بهداشت به ثبت رسید.

طراحی سایت: ثبت نتایج کارآزمایی بالینی یک مکمل دارویی در سایت سازمان جهانی بهداشت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش مجله آرنا، نتایج کارآزمایی بالینی مکمل دارویی آستابیوم که به وسیله یکی از شرکت های دانش بنیان فراوری شده، در سایت رسمی سازمان جهانی بهداشت به ثبت رسیده است.

در سال 99 پژوهشگران این شرکت دانش بنیان با همکاری شرکت تهران دارو پیروز به فرموله کردن و فراوری کپسول ژله ای مکمل دارویی آستابیوم به منظور یاری به درمان و کاهش شدت بیماری کووید-19 شدند.

این کپسول فرآورده ای طبیعی، حاوی ماده موثره اصلی ضدالتهابی اختصاصی آستاگزانتین است که با مکمل های ویتامین E (آلفا - توکوفریل استات)، ویتامین D3 (کوله کلسیفرول) و امگا 3 (روغن ماهی) فرموله شده است.

این مکمل دارویی مهارکننده سندرم آزادسازی سایتوکاین های التهاب (CRS)، اینترلوکین 6، TNF-α و کاهش دهنده CRP در بیماران حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس است. این فرآورده طبیعی توانایی بسیار بالایی در تقویت سیستم ایمنی در بیماری های ام اس، دیابت، انواع سرطان ها، قلبی-عروقی، رماتیسم مفصلی و نقص ایمنی را دارد. بعلاوه در بیماری های چشم مانند آب مروارید و نیز استرس اکسیداتیو موثر است و به کاهش کلسترول LDL، افزایش سلامت پوست، افزایش قدرت باروری و بهبود کیفیت اسپرم، برطرف خستگی مفرط وبهبود عملکرد ورزشی و استقامت، محدود کردن آسیب عضلانی ناشی از ورزش، سرکوب توسعه بیماری های مرتبط با سبک زندگی مانند چاقی، تصلب شرایین، دیابت، چربی خون و فشار خون یاری می نماید.

موافقت اصولی فراوری فرآورده طبیعی آستاگزانتین به وسیله سازمان غذا و دارو تایید شده و اخذ مجوز فراوری فرآورده طبیعی، مکمل دارویی آستابیوم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان غذا و دارو در جریان است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه الزهرا؛ این شرکت دانش بنیان در مرکز رشد و نوآوری انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور مستقر است و در سال 1399 به وسیله دکتر علیرضا احمدی؛ دانشیار گروه بیومدیکال دانشگاه الزهرا (س)، دکتر رویا ایازی نصرآبادی؛ دانش آموخته شیمی آلی و عضو بنیاد ملی نخبگان، دکتر محمدحسین صنعتی؛ عضو هیأت علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ایران و دکتر علی رحمانی؛ عضو هیأت علمی گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) تاسیس شده است.

این شرکت در حوزه تحقیق و توسعه فن آوری های فراوری دارو و مکمل های دارویی و فرآورده های زیستی، بیولوژی مولکولی، سلولی و ژنتیکی مشتمل بر مواد اولیه، مواد واسط و محصولات نهایی، فراوری دانش فنی و واگذاری آن ها، فراوری فرآورده های دارویی، زیستی و آرایشی بهداشتی و... فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1795

به "طراحی سایت: ثبت نتایج کارآزمایی بالینی یک مکمل دارویی در سایت سازمان جهانی بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ثبت نتایج کارآزمایی بالینی یک مکمل دارویی در سایت سازمان جهانی بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید