روانشناسی

الن ویک 2 چگونه به سم لیک اجازه داد تا یک ادیسه 13 ساله را به انتها برساند؟

اولین نسخه از سری الن ویک (Alan Wake)، با یک کلیف هنگر به سرانجام می رسد و هواداران را به امید دنباله ای به نام الن ویک 2 می گذارد. شخصیت اصلی بازی پس از شیرجه زدن در اعماق دریاچه کالدرون برای نجات همسرش آلیس از نوعی تاریکی که شهر برایت فالز در واشنگتن را فراگرفته...

16 دی 1402

معرفی انواع اتاق های هتل و تفاوت آن ها

بسیاری از ما هنگام سفر، فقط به تعداد ستاره ها ی هتل و ظرفیت اتاق ها توجه می کنیم و ممکن است اطلاعی از دسته بندی انواع اتاق های هتل، نداشته باشیم؛ درحالی که انتخاب اتاق مناسب، تاثیر ویژه ای بر راحتی بیشتر در سفر دارد. جالب است بدانید که بر اساس دسته بندی...

21 آذر 1402

درمان سریع کیپ شدن بینی در خانه

بخشی از ناراحتی های ایجاد شده براثر سرماخوردگی و آنفولانزا گرفتگی و کیپ شدن بینی است که بسیار آزاردهنده است، با درمان های فوری گرفتگی بینی را برطرف کنید.

26 شهریور 1402

کتاب مسیر سبز روانه بازار کتاب شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گناوه، این کتاب در 94 صفحه و با شمارگان 500 نسخه تیر 1402 منتشر شده است.

19 تیر 1402

هر آنچه باید برای خواندن فلسفه هایدگر و هوسرل بدانید

پدیدارشناسی (Phenomenology) مکتبی فلسفی است که ریشه آن به اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 برمی شود و نقطه آغاز آن را می توان به ادموند هوسِرل (Edmund Husserl)، فیلسوف آلمانی نسبت داد.

27 اردیبهشت 1402

از کجا بفهمیم کمبود ویتامین داریم؟

علامتی که کمتر شناخته شده و هشدار دهنده تر است مبنی بر اینکه ممکن است کمبود ویتامین داشته باشید، سوزن سوزن شدن در دست ها، پا ها است.

18 فروردین 1402

پیشگیری از دیابت نوع 2 با مصرف یک نوشیدنی

نتایج مطالعه تازه نشان می دهد که سطوح بالاتر کافئین خون می تواند به پیشگیری از دیابت نوع 2 یاری کند.

28 اسفند 1401

چگونه عاشق خودمان شویم؟

ممکن است خود فعلی تان را تائید نکنید اما می توانید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید. حتی ممکن است این علاقه به عشق به خود هم منجر گردد.

25 بهمن 1401

با 6 دمنوش طلایی به آرامش برسید!

اگر یک روز ناراحت کننده سپری نموده اید یا اخبار و رویدادهای تلخ روح و روانتان را آزرده است، می توانید با تهیه یک دمنوش خانگی نشاط آور تا حدودی این حال بدتان را تغییر دهید.

1 بهمن 1401

راهکارهای طلایی تقویت اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یک طرز فکر مثبت نسبت به خودتان و طرز فکرتان است.

26 دی 1401

13 خواص درمانی نارنگی از لاغری تا دیابت و سنگ کلیه و &amphellip

میوه نارنگی و پوست آن خواص و فواید درمانی فراوانی دارد. نارنگی به عنوان یکی از مرکبات سرشار از خواص آنتی اکسیدانی شناخته می گردد که مصرف به اندازه و منظم آن فواید زیادی برای سلامتی دارد. این میوه با رنگ نارنجی، هم خانواده پرتقال، نارنج و لیمو است و خواصی...

8 مهر 1401

ارتباط افزایش وزن با بی خوابی ، 5 توصیه مفید برای برطرف مشکل کم خوابی

اگر در پی رسیدن به وزن استاندارد از نظر سلامتی یا حفظ وزن خود هستید، خواب باید در اولویت باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که در نهایت برای وزن و بدن شما مفید خواهد بود.

12 شهریور 1401

هشدار؛ ایستاده غذا نخورید!

برای برخی از افراد، ایستاده غذا خوردن باعث می گردد تا علائمی مانند رفلاکس اسید معده شان که یکی از رایج ترین مسائل معده است؛ بهبود پیدا کند.

31 مرداد 1401

پیاده کردن اصول ساده فنگ شویی در خانه برای جذب ثروت!

خانه شما پناهگاه و محل سکون و آرامش شماست؛ جایی است که شما اوقات خود را برای استراحت و معاشرت با عزیزان خود و البته تجدید قوا صرف می کنید.

17 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر

همه مسافران می توانند در هتل های لوکس و زیبا اقامت داشته باشند؛ اما جایی که صدها هتل و مسافرخانه شیک وجود داشته باشد، بسیار شلوغ است و نمی توان از آرامش طبیعت لذت برد. در عین حال جایی که بسیار بکر و دست نخورده است نیز اقامتگاهی لوکس برای اقامت وجود ندارد....

14 مرداد 1401

یوگای داغ و فواید آن

یوگای داغ نوعی از یوگاست که در یک محیط بسیار گرم و مرطوب انجام می گردد. انواع مختلفی از کلاس های یوگا وجود دارد. در یوگای داغ محیط اتاق باید دارای دمای 40 درجه سانتی گراد و رطوبتی 40 درصدی باشد. نام دیگر و رسمی تر یوگای داغ بیکرام یوگاست. بیکرام در سال های...

12 مرداد 1401

چگونه حافظه ای قوی داشته باشیم؟

آمارها نشان می دهد تقویت حافظه تاثیر زیادی در بهبود زندگی کاری و شخصی شما دارد.

5 تیر 1401

عصبانیت باقری از یک بازیکن پرسپولیس، درگیری به نیمکت دو تیم رسید!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال طرفدار در حالی از ساعت 20:45 شامگاه امروز میزبان پرسپولیس در استادیوم پاس اکباتان بود که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان به علت محرومیت از روی جایگاه دیدنگران، بازی را دیدن می کرد.

25 خرداد 1401

چگونه سبک زندگی فعالی داشته باشیم؟

تهران (پانا) - شما باید برای بهره وری سبک زندگی خود ارزش قائل باشید و تا حد امکان سعی کنید با استفاده از برترین توانایی های خود، بزرگترین تفاوت ها را رقم بزنید.

15 خرداد 1401

چرا وقتی در خواب هستید آب از دهانتان راه می افتد؟

این طبیعی است که وقتی برشی از هندوانه ای خنک و سرخ یا برشی از لیموترش می بینید یا حتی تصورش را می کنید آب از دهانتان راه بیفتد، یا بعلاوه وقتی که غذای خوشمزه مورد علاقه تان را می بینید یا توصیفش را می شنوید، اما بزاق زیاد فراوری کردن، خصوصاً ریختن آب دهان...

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (67)